اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان خبر داد

برگزاری دوره آموزشی خدام بقاع متبرکه و اماکن مذهبی در خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان از برگزاری دوره آموزشی خدام بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان در اهواز خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی خدام بقاع متبرکه و اماکن مذهبی در خوزستان

حجت الاسلام والمسلمین سید علی میرمحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: این دوره آموزشی با شرکت 80 نفر از خدام بقاع متبرکه استان خوزستان در تاریخ چهارم بهمن‌ماه برگزار شد.

وی بر لزوم تقویت مدیریتی هیئت امنای بقاع و اماکن متبرکه تأکید کرد و ادامه داد: لازمه اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع و اماکن متبرکه به قطب‌های فرهنگی وجود مدیریتی آگاه، توانمند، متعهد و کوشا در قالب هیئت امنا و خدام است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان بیان داشت: حضور خدام استان در دوره‌های آموزشی زمینه‌ساز رشد و تعمیق اعتقادات و فرهنگ دینی آحاد مردم جامعه است.

میرمحمدی یادآور شد: تحقق این مهم، ایجاد بسترهای مناسب در زمینه خدمت‌رسانی مطلوب در بقاع و حضور بیشتر مردم در بقاع متبرکه را به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان، توسعه و تحقیق در حوزه شغلی فراگیران، آشنایی با نیازهای بقاع متبرکه و حل مسائل و مشکلات موجود به روش‌های مطلوب را از جمله اهداف برگزاری این دوره آموزشی برشمرد.

وی در پایان اضافه کرد: آشنایی با وظایف شغلی خدام، آشنایی با قوانین کار، آشنایی با اقدامات حفاظتی و ایمنی و نیز آشنایی با بهداشت محیط بقاع از جمله موارد آموزشی برای خدام شرکت کننده در این دوره آموزشی است.

انتهای پیام/2329/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول