اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

رضا ایرانمنش نماد هنر، شجاعت و ایثار است

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: رضا ایرانمنش اسوه‌ای است از نماد هنر، شجاعت و ایثار که برخاسته از خاک پاک این دیار است.

رضا ایرانمنش نماد هنر، شجاعت و ایثار است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از رضا ایرانمنش هنرمند و ایثارگر دوران هشت سال دفاع مقدس در این شهرستان اظهار داشت: رضا ایرانمنش اسوه‌ای است از نماد هنر، شجاعت و ایثار که برخاسته از خاک پاک این دیار است.

وی افزود: جایگاه و ریشه هنر در فطرت انسان است و امور فطری هم خدادادی است و در ذات انسان قرار داده شده است و همه ابعاد فطرت زیبایی را در بر دارند، خداوند زیبایی را دوست دارد و انسان را به زیبایی سوق می‌دهد.

غنچه‌پور با بیان اینکه سرچشمه زیبایی هنر است، تصریح کرد: خداوند هنرمند را با صفات خود آراسته است و البته هنرمند دارای مراتبی است و هنرمندانی هستند که هم در عمل و هم در هنری که خداوند متعال به آن‌ها داده از بالاترین بصیرت برخوردار هستند و رضا ایرانمنش ایثارگر دفاع مقدس از جمله این هنرمندان است.

وی با عنوان این مطلب که امروز ما جمع شدیم تا بیان کنیم که به وجود این هنرمند افتخار می‌کنیم، خاطرنشان کرد: ایشان یادگار دوران هشت سال دفاع مقدس است که تمام وجودش بوی باروت دارد و در عمل تن به جهاد داده است و بخشی ارزشمند از وجودش را تقدیم به نظام کرده است و در امتداد خط شهادت پیش می‌رود.

فرماندار جیرفت گفت: خداوند متعال را شاکریم که حیات ما را در دوره‌ای قرار داد که وجود چنین انسان‌های ارزشمندی را درک کنیم، امیدواریم خداوند مراتب بالاتری به ایشان عطا کند و راه ایشان فرا راه همه ما باشد و توفیق نگهداری ارزش‌های انقلاب اسلامی را داشته باشیم.

انتهای پیام/80002/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول