اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویژه زوج‌های سازش یافته

دوره آموزشی مهارت‌های زندگی در اراک برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مرکزی از برگزاری دوره آموزشی مهارت‌های زندگی ویژه زوج‌های سازش یافته تا پایان سال جاری در اراک خبر داد.

دوره آموزشی مهارت‌های زندگی در اراک برگزار می‌شود

آذردخت همتا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این دوره آموزشی در راستای تحکیم بنیان خانواده و اجرای طرح جامع کاهش طلاق در استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه بهزیستی استان در راستای اجرای سند جامع کاهش طلاق در سال جاری طرح آموزش مهارت‌های زندگی به زوجین جوان و ارائه خدمات مشاوره‌ای به زوج‌های در معرض خطر را در دستور کار داشته است، تصریح کرد: خوشبختانه با ارائه این خدمات بیش از 50 درصد از زوج‌هایی که قصد طلاق داشته سازش یافته و زیر پوشش آموزش‌های لازم قرار گرفته‌اند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مرکزی ادامه داد: تاکنون سه دوره آموزش مهارت‌های زندگی ویژه خانواده‌های سازش یافته برگزار شده است که آخرین دوره این آموزش‌ها در سال جاری، اسفندماه برگزار می‌شود.

همتا در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای طرح کارآفرینی در مهدهای کودک استان خبر داد و گفت: در حال حاضر این طرح با هدف پرورش خلاقیت در 35 مهد کودک استان در حال اجرا است.

وی همچنین از آغاز فعالیت سه گروه همیار جدید با اشتغالزایی برای 15 نفر از مددجویان این نهاد خبر داد.

انتهای پیام/87008/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول