اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به قلم حجت‌الاسلام طائب

«تبار انحراف» منتشر شد

خبرگزاری فارس: انتشارات ولاء منتظر از جمله ناشران حاضر در هشتمین نمایشگاه کتاب استان قم کتاب «تبار انحراف» به قلم حجت‌الاسلام مهدی طائب را منتشر کرد.

«تبار انحراف» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، انتشارات ولاء منتظر از جمله ناشران حاضر در نمایشگاه کتاب استان قم کتاب‌های خود را در موضوعات مختلف در معرض دید عموم بازدیدکنندگان قرار داده است و از جمله این کتب می‌توان به کتاب آزمون خواص در حکومت اسلامی اشاره کرد.

این کتاب که به قلم حجت‌الاسلام والمسلمین جواد سلیمانی امیری به رشته تحریر درآمده است، به بررسی تحلیلی نقش خواص در انحرافات با تکیه بر دوران حکومت امیرالمومنین حضرت علی (ع) و جمهوری اسلامی ایران با الهام از بیانات مقام معظم رهبری پرداخته است.

«ارتجاع روشنفکری بعد از انقلاب اسلامی» عنوان اثر دیگری از این ناشر است که به قلم حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ابوطالبی به رشته تحریر درآمده است.

این اثر به بررسی مفاهیم روشنفکری، روشنفکری بیمار و ارتجاع روشنفکری بعد از انقلاب اسلامی با الهام از فرمایشات مقام معظم رهبری پرداخته است.

«تبار انحراف» به قلم حجت‌الاسلام مهدی طائب اثر دیگری از انتشارات ولاء منتظر است که به جریان‌شناسی انحرافات تاریخی یهود از پیدایش تا زمان پیامبر اسلام (ص) با توجه به آیات، روایات و مستندات تاریخی می‌پردازد.

مجموعه هفت جلدی راه و رسم طلبگی عنوان اثر دیگری از تازه‌های نشر ولاء منتظر است که در این اثر به روش‌های صحیح و دقیق برنامه‌‌ریزی، تحصیل و تعیین راه و رسم طلبگی با قلمی روان و پرجاذبه پرداخته شده است.

انتهای پیام/ 2258/ذ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول