اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر/

هواداران به این ذوب‌آهن امیدوارند

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال ذوب‌آهن با نمایش خوبی که در برابر تیم تراکتورسازی تبریز داشته هوادارانش را امیدوار کرده که در دیدار با نفت تهران با کسب سه امتیاز بازی، در جدول رده‌بندی صعود داشته باشد.

هواداران به این ذوب‌آهن امیدوارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر روز سه شنبه با برگزاری دیدارهایی در شهرهای مختلف ایران پیگیری می‌شود و روز چهار شنبه نیز با انجام یک دیدار این هفته به پایان می‌رسد.

تیم ذوب‌آهن رده پانزدهمی در این هفته د‌ر ورزشگاه فولادشهر به دیدار تیم نفت تهران می‌رود که این مسابقه از لحاظ حضور سرمربی سابق ذوبی‌ها روی نیمکت نفت جذابیت خاصی دارد.

شاگردان فرهاد کاظمی هفته گذشته میهمان تراکتورسازی تبریز بودند که توانستند از این تیم یک امتیاز ارزشمند بگیرند اما درخشش خوب بازیکنان ذوبی در نیمه دوم موجب شد تا امیدواری به این تیم و جدا شدن از وضعیت فعلی دربین هواداران ذوبی به وجود بیاید.

در طرف دیگر میدان نیز تیم نفت تهران که چند هفته‌ای بود بد نتیجه می‌گرفت، هفته گذشته با برد برابر ملوان وضعیت بهتر کسب کرده و حتی می‌تواند در صورت ادامه دار شدن روند پیروزی‌هایش به کسب سهمیه آسیایی امیدوار باشد.

تقابل منصور ابراهیم‌زاده سرمربی فعلی تیم نفت تهران با تیم سابقش ذوب‌آهن از نکات جالب توجه این مسابقه است و باید منتظر بمانیم و ببنیم در نبرد مربیان جدید و قدیم، برتری با چه کسی خواهد بود.

به گزارش فارس، تیم سپاهان نیز که چند هفته‌ای است روی دور برد افتاده، این هفته به دیدار تیم فجر سپاسی می‌رود.

انتهای پیام/63006/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول