اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط انتشارات ملک اعظم

«یادگاری‌های یادگاران 9 دی» چاپ شد

خبرگزاری فارس: کتاب ارزشمند «یادگاری‌های یادگاران 9 دی» توسط انتشارات ملک اعظم در هشتمین نمایشگاه کتاب استان قم عرضه شد.

«یادگاری‌های یادگاران 9 دی» چاپ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری هشتمین نمایشگاه کتاب قم، نشر ملک اعظم با محوریت بررسی ابعاد فتنه و راهکارهای مقابله با نقشه‌های دشمنان در این عرصه غرفه خود را برپا کرده است.

«ولایت فقیه» عنوان کتابی است که در غرفه این ناشر خودنمایی می‌کند و شامل بیانات مقام معظم رهبری، مراجع تقلید و علما در خصوص این اصل انقلاب اسلامی است.

علاقه‌مندان به تاریخ دفاع مقدس می‌توانند کتاب «ایستگاه آخر» که شامل خاطرات سردار رحیم صفوی فرمانده سابق سپاه پاسداران است را از غرفه نشر ملک اعظم تهیه کنند و علاوه بر این کتاب مجموعه دیدارها و مصاحبه‌های همایش تحول در علوم انسانی حاوی مصاحبه‌هایی با آیت‌الله مصباح یزدی، آیت‌الله جوادی آملی، آیت‌الله حائری شیرازی و حجج‌ اسلام میرباقری و هادوی تهرانی با استقبال مراجعه‌کنندگان روبه‌رو شده است.

«فلسفه قاره‌ای علم» و «مبانی و الگوی مهندسی فرهنگی» از دیگر کتاب‌های مطرح موجود در غرفه نشر ملک اعظم هستند.

یکی از مهم‌ترین کتاب‌های عرضه شده توسط این ناشر، «یادگاری‌های یادگاران 9 دی» است. این کتاب شامل دست نوشته‌هایی از علما، مراجع تقلید و شخصیت‌های مشهوری همچون آیت‌الله علوی‌گرگانی، آیت‌الله کعبی، حجت‌الاسلام میرباقری، حجت‌الاسلام طائب، حجت‌الاسلام آقا تهرانی و سایرین بوده و دست خط اصلی آن‌ها نیز در کنار صفحات مختلف کتاب درج شده است.

مطالعه این کتاب به یقین راهی برای گرفتار نشدن در فتنه‌های آینده و نیز بازشناسی دقیق فتنه 88 و حماسه 9 دی ماه ملت ایران خواهد بود.

انتهای پیام/2258/ج/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول