اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عملیات سپاه بیت‌المقدس کردستان:

برگزاری یادواره شهدا فرهنگ ایثار و مقاومت را نهادینه می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون عملیات سپاه بیت‌المقدس کردستان برگزاری یادواره شهدا را موجب نهادینه کردن فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت‌طلبی در جامعه ذکر کرد.

برگزاری یادواره شهدا فرهنگ ایثار و مقاومت را نهادینه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اکبر حفیظی ظهر امروز در ششمین یادواره 415 شهید دانش‌آموز استان کردستان در سنندج اظهار کرد: یکی از اولویت‌های مهم ایران اسلامی باید تداوم راه شهیدان و ایثارگران و ترویج و نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت باشد.

وی تصریح کرد: دستاوردهای ارزشمند کنونی کشورمان در عرصه‌های مختلف را مدیون سلحشوری‌ها، استقامت و جوانمردی جوانان و نوجوانان این مرزوبوم در زمان جنگ تحمیلی هستیم.

حفیظی بیان داشت: دانش‌آموزانی همچون حسین فهمیده نقش تاثیرگذار و ارزشمندی در دوران دفاع مقدس ایفا کردند و با اهدای خونشان در راه اسلام و انقلاب پیروزی را برای کشورشان به ارمغان آوردند.

معاون عملیات سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: تقدیم بیش از 36 هزار شهید دانش‌آموز در کل کشور حاکی از نقش و جایگاه ارزشمند این قشر در عزت و سربلندی ایران اسلامی است.

حفیظی عنوان کرد: دانش‌آموزان کردستانی نیز در دوران دفاع مقدس همراه و همگام هم سن و سالان خود در دیگر نقاط کشور برای دفاع از آب و خاک میهنشان شجاعانه در میدان‌های جنگ حضور یافتند و جانشان را فدا کردند.

وی بر فرهنگ‌سازی و برنامه‌ریزی اصولی برای آشنا کردن نسل جوان امروز با آرمان‌ها و اهداف والای شهیدان تأکید کرد و افزود: پاسداری از خون شهیدان وظیفه تمامی مردم ایران است که باید همگان در این راستا گام بردارند.

حفیظی خطاب به دانش‌آموزان بیان داشت: در حال حاضر که دشمن توان رویاروی و جنگ سخت با کشور ما را ندارد به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی روی آورده است.

معاون عملیات سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: شما دانش‌آموزان باید همواره از توطئه‌های دشمنان آگاهی داشته و با هوشیاری دسیسه‌های آنها را خنثی کنید و برای تحقق این امر نیز باید فرهنگ ایرانی و اسلامی را سرلوحه زندگی‌تان قرار دهید و همواره به دنبال کسب علم و دانش باشید.

گفتنی است، این یادواره با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنندج، آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج سایر دستگاه های متولی امر در مجتمع فرهنگی هنری فجر برگزار شد.

انتهای پیام/79003/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول