اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام الله دهه فجر

98 پروژه در شهرستان ساوجبلاغ به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر 98 پروژه در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

98 پروژه در شهرستان ساوجبلاغ به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، علی حدادی صبح امروز در ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: براساس تمهیدات اندیشیده شده این پروژه‌ها  با اعتباری بالغ بر500 میلیارد و20 میلیون تومان در دهه فجر امسال قابل بهر‌ه‌برداری است.

این مسئول ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و توسعه خدمات به آنها را یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان عنوان کرد و افزود: اگر این میزان خدمات بیشتر شود می‌توانیم در مسیر رضایتمندی مردم گام برداریم و جلب اعتماد آنان را نیز بیشترنماییم.

وی تأکید کرد: مسئولان در دستگاه‌های مختلف این شهرستان باید به این نکته توجه داشته باشند که ما باید پاسخگوی مردم باشیم و به عنوان خدمتگزاران مردم باید هر روز با ارائه خدمات مفید و مطلوب به شهروندان مسیر خدمات رسانی بیشتر به مردم را طی کنیم.

فرماندار ساوجبلاغ در بخشی از سخنان خود با اشاره به این که پروژه‌های قابل افتتاح در این شهرستان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و دولتی به بهره‌برداری می‌رسد افزود: 257 میلیارد تومان از این اعتبارات از طریق بخش خصوصی و مابقی از اعتبارات دولتی هزینه شده است.

برگزاری 419 برنامه در ایام الله دهه فجر

رئیس ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان ساوجبلاغ در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: براساس تمهیدات اندیشیده شده 419 برنامه در ایام الله دهه فجر در این شهرستان برگزار می‌شود.

حدادی تأکید کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که نسل امروز با آرمان‌ها و اهداف انقلاب آشنا شده و خود را موظف بر حفظ این اهداف نماید.

وی تأکید کرد: در این راستا با برنامه‌هایی در قالب همایش‌ها، تجلیل از خانواده معظم شهدا، گلباران مزار شهدا، مسابقات فرهنگی، ورزشی وهنری، برپایی نمایشگاه و افتتاح پروژه‌ها سعی در مطلوب برگزار کردن برنامه‌های ایام الله دهه فجر داریم.

*7000 واحد مسکونی مهر در شهر جدید هشتگرد به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در بخشی دیگر از سخنان خود از افتتاح و بهره‌برداری 7 هزار واحد مسکونی مهر در ایام الله دهه فجر در شهر جدید هشتگرد خبر داد و گفت: 723 واحد مسکن مهر نیز در ایام الله دهه فجر در شهرک ابریشم همزمان با دهه فجر به صاحبانش تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/230/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول