اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت شنای خراسان‌رضوی خبر داد

نبود آموزش‎های دانشگاهی علت فاصله شناگران از سکوهای جهانی

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت شنای خراسان‌رضوی گفت: اگر دانشگاهی شدن رشته شنا با برنامه‌ریزی مناسبی اجرایی شود، در آینده شاهد نتایج خوب آن در ورزش شنای استان خواهیم بود.

نبود آموزش‎های دانشگاهی علت فاصله شناگران از سکوهای جهانی

 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، مجید مشتاق عشق اظهار کرد: با شناساندن و معرفی صحیح این رشته دانشگاهی به علاقه‌مندان و ورود قهرمانانی دارای قابلیت‌های جسمی و مهارتی بالا به دانشگاه، با فراگرفتن علوم پایه ورزشی و گذراندن واحدهای درسی تخصصی رشته خود، در آینده می‌توانیم مربیان برجسته‌ای در رشته شنا در سطح کشور داشته باشیم.

سرپرست هیئت شنای استان خراسان‌رضوی دلیل فاصله سطح شنای کشورهایی مثل آلمان و روسیه با ایران را آموزش تخصصی و آکادمیک این رشته در این کشورها عنوان کرد.

وی افزود: باید به دنبال هر چه تخصصی کردن و امکان آموزش تا مقاطع بالاتر از جمله لیسانس و فوق لیسانس این رشته در کشور باشیم.

سرپرست هیئت شنای استان خراسان‌رضوی بیان داشت: راه‌اندازی رشته‌های مربیگری پایه در مرکز علمی کاربردی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی حرکت بسیار خوبی است.

وی عنوان کرد: مطمئنا با استقبال و حمایت سایر استان‌ها و وزارت ورزش و جوانان، دیگر استان‌ها نیز از این حرکت الگوبرداری خواهند کرد و نتایج خوب آن را در آینده در ورزش کشور شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/70005/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول