اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم خبر داد

ایجاد واحدهای سیار عرضه غذای سنتی در قم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم از ایجاد واحدهای سیار عرضه غذای سنتی و خانگی با مشارکت بخش خصوصی خبر داد.

ایجاد واحدهای سیار عرضه غذای سنتی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسن قنبری اظهار کرد: عرضه غذای سنتی و خانگی توسط واحدهای سیار با همکاری بخش خصوصی در راستای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران کریمه اهل بیت و مسجد مقدس جمکران انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم افزود: به منظور سهولت در ارائه غذای گرم سنتی و مناسب به زائرین و شهروندان عزیز، در مذاکرات صورت گرفته با بخش خصوصی، مقرر شد تا ضمن مکاتبه با مراجع ذی‌صلاح، مراحل ساخت و راه‌اندازی واحدهای سیار عرضه غذای گرم عملیاتی شود.

قنبری گفت: در مرحله اول از این طرح تعداد 10 دستگاه کاروان به این امر اختصاص داده می‌شود که در صورت رضایت شهروندان و مسافران به این تعداد افزوده خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم رعایت نکات بهداشتی در این واحدها گفت: طی مکاتبه با مرکز بهداشت استان قم نکات لازم برای رعایت کامل موارد بهداشتی پیش‌بینی شده و ان شاءالله خدمات این واحدها مطلوب و مورد رضایت شهروندان خواهد بود.

انتهای پیام/2258/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول