اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ورامین تأکید کرد

لزوم آگاه‌سازی افکار عمومی نسبت به وجود توطئه‌ها

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ورامین گفت: باید رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را پیگیری و تبیین کنیم و همچنین افکار عمومی را نسبت به توطئه‌ها و خطراتی که آن‌ها را تهدید می‌کند، آگاه سازیم.

لزوم آگاه‌سازی افکار عمومی نسبت به وجود توطئه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محسن محمودی در جمع خبرنگاران در واکنش به اظهاراتی در مورد انتخابات آزاد گفت: تصور ما این است که برخی از اطرافیان و جریانات سیاسی که در کل دوران انقلاب و همچنین در فتنه 88 نتوانستند به مقاصد خود برسند در این مقطع هم به دنبال یک سری شعارهای کلیدی هستند که توسط عناصر تأثیرگذاری مطرح شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران ‌اظهار داشت: افرادی که بیان کننده انتخابات آزاد هستند خود می‌دانند که در جمهوری اسلامی به تعبیر رهبر عظیم‌الشأن انقلاب آزادترین و بهترین انتخابات را داشته و داریم و بیان چنین سخن‌هایی از چنین افرادی با این تجربیات قابل قبول نیست و می‌توان برداشت کرد که افراد سوء استفاده کننده از فرصت‌ها نیازمند یک سری از حرف‌های انحرافی هستند که باید از زبان چهره‌های تأثیرگذار نظام بیان شود و در واقع حرف‌های خود را از زبان آن‌ها مطرح می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به نیاز افراد مطرح‌کننده انتخابات آزاد به بیداری، هوشیاری و عبرت‌ آموزی از سرنوشت گذشتگان افزود: تجربه ثابت کرد افرادی که در مقابل حقایق قرار گیرند و به روی واقعیت‌ها چشم بپوشند هم خود ضرر کرده و هم ممکن است به جامعه و افکار عمومی ضرر برسانند همانطور که در انتخابات و فتنه سال 88 بحث تقلب مطرح شد و امروز هم این بحث را مطرح کردند.

امام جمعه موقت ورامین ادامه داد: کشوری که در آن انتخابات آزاد و سالم برگزار می‌شود امروز چه نیازی دارد که در آن به این واژه‌ها پرداخته شود و به نوعی باعث ایجاد حساسیت در افکار عمومی شود، مگر تاکنون انتخابات آزاد نبوده است.

وی با تأکید بر تعبیر رهبر عظیم‌الشأن انقلاب مبنی بر مقید بودن فرد شرکت کننده در انتخابات به قانون اساسی و وظایف قانونی خود اظهار داشت: در حقیقت این شعارها و این کلید واژه‌ها به صورتی زمینه‌ساز حضور این افراد در انتخابات است و همچنین ایجاد ذهنیت اشتباه در مردم جهت بهره‌بردن از اتفاق‌هایی که ممکن است در آینده رخ دهد، اگر افرادی که بر این واژه‌ها متمرکز شدند و راه خود را اصلاح نکنند و در سیاست‌های کلان و رهنمودهایی که مقام معظم رهبری ترسیم می‌فرمایند، قرار نگیرند، می‌توانند زمینه‌ساز یک تحرک و فتنه‌ای جدید باشند.

محمودی در تبیین دلیل آزادی انتخابات در ایران عنوان کرد: هر فردی که با تاریخ انتخابات ایران آشنا باشد، می‌داند در زمان حاکمیت دولت‌های گوناگون افرادی رأی می‌آوردند که تفاوت‌های سیاسی با دولت حاکم داشتند، این بهترین شاهد است که افراد منتخب چه بسا از جهت سیاسی و فکری با مجریان انتخابات همسو نبودند بلکه مخالف آن‌ها نیز بودند و اگر بنا به تقلب و اعمال نظری بود هیچ دولتی اجازه نمی‌داد فردی مخالف تفکرهای او رأی بیاورد و به عنوان رئیس جمهور سکان‌دار اجرایی نظام شود.

امام جمعه موقت ورامین با تأکید بر لزوم توجه خواص به مشترکات گفت: خواص در شرایط وجود تحریم اقتصادی و مشکلات داخلی باید نقطه امید مردم را افزایش دهند و زمینه‌ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات آینده باشند، باید رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را پیگیری و تبیین کنند و همچنین افکار عمومی را نسبت به توطئه‌ها و خطراتی که آن‌ها را تهدید می‌کند، آگاه سازند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران افزود: امروز خواص نقش تعیین کننده‌ای چه در لطمه‌‌ها و صدمه‌ها و چه در اتحادها و انسجام‌ها دارند، مردمی که تا به امروز مشکلات متفاوتی را تحمل کردند و به حرمت اسلام، انقلاب، ولایت و شهدا از خواص دم فروبستند، دولت‌مردان، عناصر تأثیرگذار سیاسی و احزاب انتظار دارند، نقطه امید دشمن را تقویت نکنند.

امام جمعه موقت ورامین در پایان با امیدواری به پیروی خواص از رهنمودهای رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اشاره کرد.

انتهای‌پیام/2462/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول