اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خبر داد

اختصاص 2 سهمیه لیگ فوتبـال به چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از اختصاص یک سهمیه لیگ دسته یک فوتسال و یک سهمیه لیگ دسته دوم فوتبال به استان خبر داد.

اختصاص 2 سهمیه لیگ فوتبـال به چهارمحال و بختیاری

عبدالرحمن قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری در زمینه ورزش استعداد‌های فراوانی دارد و ورزشکاران استان در رشته‌های مختلف مقام‌های کشوری و جهانی بسیاری را کسب کرده‌اند.

وی افزود: مسئولان استان باید برای تهیه امکانات و شرایط لازم برای گسترش ورزش در این استان به اداره کل ورزش و جوانان استان کمک کنند تا ورزشکاران این رشته‌های ورزشی پرمخاطب بتوانند درخشش خوبی در رقابت‌های ملی داشته باشند.

قاسمی با اشاره به ظرفیت‌های فوتبال در استان اضافه کرد: با پیگیری‌های لازم یک سهمیه لیگ دسته یک فوتسال و یک سهمیه لیگ دسته دوم فوتبال کشور نیز در آینده‌ای نزدیک به استان داده خواهد شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مسئولان هیئت فوتبال چهارمحال و بختیاری باید راه را برای درخشیدن استعداد‌های فوتبالی در استان فراهم کنند، خاطرنشان کرد: باید فضایی در فوتبال استان ایجاد شود که نوجوانان و جوانان استان با جنب و جوش و نشاط بیشتری به سمت این رشته پرطرفدار سوق پیدا کنند.

وی با بیان اینکه رونق بیشتر فوتبال در استان نیازمند عزم عمومی است، افزود: ورزش‌های تیمی هزینه و امکانات خود را می‌طلبد و با بودجه‌های فعلی این اداره کل باید مسئولان برای حمایت بیشتر از ورزش استان گام بردارند.

قاسمی در ادامه با بیان اینکه تیم فوتبال نبرد شهرکرد برای صدرنشینی می‌جنگد، ادامه داد: تیم نبرد شهرکرد در حال حاضر با 24 امتیاز از 11 بازی در جایگاه دوم جدول گروه خود قرار دارد و برای حفظ جایگاه خود نیازمند پیروزی و یا تساوی در برابر امید حسن‌آباد تهران است.

این مسئول تصریح کرد: تیم فوتبال نبرد شهرکرد که در حال حاضر تنها نماینده استان در مسابقات لیگ فوتبال کشور بوده از 11 بازی خود 24 امتیاز به دست آورده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در ادامه از برگزاری کلاس ارتقای داوری گلبال در شهرکرد خبر داد و گفت: نخستین دوره داوری سه به دو و دو به یک گلبال، 11 بهمن‌ماه سال جاری در شهرکرد آغاز می‌شود و هوشنگ شریعتی آخرین مبانی تئوری و عملی داوری گلبال را آموزش می‌دهد.

انتهای پیام/68001/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول