اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران:

نتایج نهایی مرکز تربیت مدرس حوزه‌های علمیه خواهران اعلام شد

خبرگزاری فارس: معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران از اعلام نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان در مرکز تربیت مدرس حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد.

نتایج نهایی مرکز تربیت مدرس حوزه‌های علمیه خواهران اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام سید مهدی حسینی با اشاره به برگزاری آزمون و مصاحبه متقاضیان ورود به مرکز تربیت مدرس حوزه‌های علمیه خواهران افزود: شروع رسمی برنامه‌های آموزشی ‌ـ تربیتی این مرکز از یکشنبه 15 بهمن ‌ماه خواهد بود و دوره پیش رو، پنجمین دوره فعالیت مرکز تربیت مدرس حوزه‌های علمیه خواهران خواهد بود.

وی رشته‌هایی که طلاب سال جاری در آنها پذیرش شده‌اند را شامل فلسفه اسلامی، کلام اسلامی و مطالعات اسلامی زنان برشمرد و افزود: به جز این رشته‌ها، رشته‌های ادبیات عرب، تفسیر و علوم قرآنی و فقه و اصول نیز در مرکز تربیت مدرس حوزه‌های علمیه خواهران تدریس می‌شود.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه طلاب پذیرفته‌شده در مرکز تربیت مدرس حوزه‌های علمیه خواهران در طول مدت حضور در این مرکز در قم دروس تخصصی مقطع سطح سه(کارشناسی) را طی می‌کنند، افزود: این طلاب با اتمام دروس تخصصی به شهر محل سکونت خود باز می‌گردند و باقی‌مانده دروس را به صورت مجازی یا مکاتبه‌ای به پایان می‌برند.

وی هدف از راه‌اندازی این مرکز را تامین استاد خانم در مدارس علمیه خواهران در شهرها و مناطق مختلف ذکر کرد و افزود: طول مدت حضور طلاب در این مرکز چهار نیمسال است و طلاب در این مدت بسته به رشته تحصیلی بین 70 تا 77 واحد را می‌گذرانند.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به اینکه متقاضیان ورود به مرکز تربیت مدرس حوزه‌های علمیه خواهران باید حداقل دارای مدرک سطح دو از حوزه باشند، ادامه داد: فراخوان پذیرش برای دوره ششم این مرکز طی اسفند ماه همزمان با پذیرش سراسری حوزه‌های علمیه خواهران اعلام خواهد شد.

وی اظهار داشت: طلاب دوره‌های نخستین رشته‌های تفسیر و علوم قرآنی، ادبیات عربی و فقه و اصول مرکز تربیت مدرس از دوره حضوری این مرکز فارغ‌التحصیل شده‌اند و در حال سپری کردن واحدهای درسی غیرحضوری خود هستند.

انتهای پیام/2258/ج/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول