اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) مشهد:

با تاکتیکی متفاوت به مصاف هپکو اراک رفتیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) مشهد اظهار کرد: با توجه به اضافه شدن بازیکن خارجی و بهبودی مصدومان هفته‎های گذشته، با تاکتیکی متفاوت به مصاف هپکو اراک رفتیم.

با تاکتیکی متفاوت به مصاف هپکو اراک رفتیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‎رضوی، علیرضا حبیبی که تیمش روز جمعه 6 بهمن ماه در دیدار هفته چهارم دور برگشت رقابت‎های لیگ برتر هندبال کشور با نتیجه 29 بر 25 مقابل میهمانش تیم هندبال هپکو اراک به پیروزی رسید، اظهار کرد: با تغییر در آرایش تیمی در این دیدار به دلیل استفاده از مجتبی کرمیان، مهرداد صمصامی و کاظم جمعه پورزاده که به دلیل مصدومیت چند هفته‎ای در اختیار تیم نبودند به میدان رفتیم.

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) مشهد با اشاره به استفاده از میلوش میلوشوویچ، بازیکن خارجی جدید تیمش در مقابل هپکو اراک اظهار کرد: با اضافه شدن این بازیکن و بهبودی 3 بازیکن مصدوممان در خطوط حمله و دفاع تغییرات تاکتیکی اعمال کردیم تا بازیکنان در دیدارهای بعدی به هماهنگی کامل برسند و هماهنگ‎تر عمل کنند.

وی با بیان اینکه بازی را بسیار کوبنده آغاز کردیم اظهار کرد: نیمه اول را با نتیجه 9 بر 2 پیروز شدیم و در ادامه نیز توانستیم با یک بازی خوب مقابل این تیم قدرتمند با کسب 2 امتیاز کامل همچنان به صدرنشینی خود ادامه دهیم.

حبیبی با اشاره به رأی فدراسیون هندبال کشور بر حذف تیم هندبال شهرداری ارومیه از ادامه رقابت‎های لیگ برتر به دلیل حاضر نشدن مقابل تیم فولاد سپاهان اصفهان ادامه داد: در این شرایط با حذف امتیازات تیم‎ها در بازی‎های مقابل شهرداری ارومیه، 4 امتیاز و 30 گل زده از تیم ما کسر خواهد شد و با 20 امتیاز فعلا در صدر جدول قرار داریم و باید منتظر دیدار امروز تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و صنعت مس کرمان باشیم.

گفتنی است تیم هندبال ثامن الحجج(ع) مشهد با 20 امتیاز و 5 گل کمتر نسبت به فولاد مبارکه سپاهان اصفهان 18 امتیازی در صدر جدول قرار دارد و جمعه 13 بهمن میهمان تیم صنعت مس کرمان خواهد بود.

انتهای پیام/70005/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول