اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام الله دهه فجر

143 پروژه عمرانی در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری می‎شود

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر افزون بر 143 پروژه عمرانی، آموزشی، کشاورزی و فرهنگی در سراسر این استان بهره‌برداری و یا کلنگ‌زنی خواهد شد.

143 پروژه عمرانی در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری می‎شود

علی اصغر عنابستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: از این تعداد پروژه افزون بر 38 پروژه در شهرستان شهرکرد بهره‌برداری و یک پروژه عمرانی نیز کلنگ‌‎زنی خواهد شد.

وی با اشاره به میزان اعتبارات مورد نیاز به‌منظور بهره‌برداری از این تعداد پروژه عمرانی، بیان داشت: 38 پروژه عمرانی شهرستان شهرکرد با صرف 294 هزار میلیون ریال آماده بهره برداری است.

عنابستانی خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این تعداد پروژه عمرانی زمینه اشتغال بیش از 389 نفر در این شهرستان فراهم شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تعداد پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح در شهرستان بروجن را 20 پروژه برشمرد و اذعان داشت: به‌منظور افتتاح و بهره‌برداری از این تعداد پروژه‌ عمرانی اعتباری افزون بر 148 میلیارد ریال اختصاص داده شده است که با بهره‌برداری از این تعداد پروژه زمینه فعالیت 244 نفر در این شهرستان فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: در ایام الله دهه فجر 18 پروژه با صرف 201 هزار میلیون ریال در شهرستان لردگان، 15 پروژه عمرانی در شهرستان فارسان، 10 پروژه در شهرستان اردل، 11 پروژه در شهرستان کوهرنگ، 9 پروژه در شهرستان کیار، 13 پروژه در بن و 9 پروژه در سامان بهره‌برداری خواهد شد.

عنابستانی با بیان اینکه اکثر پروژه‌های قابل افتتاح این استان در ایام الله دهه فجر در بخش کشاورزی است، بیان داشت: افزون بر 52 پروژه در بخش‌های شیلات، سردخانه، آبیاری قطره‌ای و بارانی، تولید خوراک دام و طیور و آبزیان در این استان بهره‎برداری خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: همچنین در این مدت 40 پروژه در بخش صنعت شامل توسعه زیرساخت‌های شرکت‌های صنعتی و طرح‌های تولیدی در این استان افتتاح می‎شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: 16 طرح آموزشی و 35 طرح قابل افتتاح در بخش خدمات شامل فضاهای ورزشی، بیمارستان، درمانگاه، توسعه راه‌‌های اصلی، ایستگاه آتش‌نشانی، گازرسانی، طرح‌های گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری خواهد شد.

انتهای پیام/68006/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول