اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شاهرود خبر داد

آغاز اعزام یک هزار دانش‌آموز شاهرودی به اردوهای راهیان نور

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان شاهرود گفت: بیش از یک هزار نفر از دانش‌آموزان دوم متوسطه شاهرود به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.

آغاز اعزام یک هزار دانش‌آموز شاهرودی به اردوهای راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، مهدی رنجبر ظهر امروز در جلسه‌ای با حضور عوامل اجرایی اردوی راهیان نور درس آمادگی دفاعی مدارس پسرانه شاهرود که در سالن جلسات کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد، اظهار داشت: اردوهای راهیان نور پشتوانه‏سازی فرهنگی برای نسل‌های آینده کشور است تا بدانند دشمنان علیه نظام اسلامی چه کارها که نکردند و قدرت ایمان، ایثار و ایستادگی ملت ایران به خصوص جوانان باعث ناکام ماندن دشمنان حق شد.

وی در سخنانی با اشاره به اهمیت موضوع راهیان نور اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا این اردوها برای دانش‌آموزان بار معنوی به جای گذاشته و بتوانیم تاثیری که باید محیط بر آنها داشته باشد، را با برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی ایجاد کنیم.

تداخل ریلی برنامه‏های اعزام راهیان نور را به هم ریخت

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان شاهرود در ادامه با بیان اینکه باید به تداخل ریلی استان سمنان و خراسان شمالی در اعزام کاروان‏های راهیان نور توجه شود، بیان داشت: متاسفانه با این بحث، نحوه اعزام‌های استان سمنان به هم ریخت.

وی تصریح کرد: اعزام‌های شاهرود نیز از سه به شش اعزام تغییر یافت و دانش‌آموزان مسیر شاهرود تا سمنان را نیز با اتوبوس طی خواهند کرد.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان شاهرود افزود: قطار از سمنان آماده است تا دانش‌آموزان را به اندیمشک انتقال دهد و در آنجا نیز دانش‌آموزان با اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

رنجبر بیان داشت: دانش‌آموزان در مدت حضور دو روزه در مناطق عملیاتی از نقاط عملیاتی فتح‏المبین، شرهانی، شلمچه و هویزه بازدید می‏کنند و به زیارت دانیال نبی در شوش خواهند رفت و در مانور نمایشی در پادگان شهید مسعودیان اهواز حضور می‌یابند.

اعزام دانش‏آموزان شاهرودی آغاز شد

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: در هر مرحله اعزام کاروان راهیان نور شاهرود، 220 نفر از دانش‌آموزان به همراه فرهنگیان و عوامل اجرایی اعزام می‌شوند که در مجموع بیش از یک هزار نفر از دانش‌آموزان دوم متوسطه شاهرود به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

وی افزود: عوامل کاروان‌های راهیان نور باید مراقب بوده و دانش‌آموزان را توجیه کنند تا در خدمت کاروان باشند و در همه مناطق عملیاتی با کاروان حرکت کرده و به صورت انفرادی در مناطق مختلف حضور پیدا نکنند.

بر اساس این گزارش، نخستین کاروان راهیان نور شاهرود جمعه، ششم بهمن ماه راهی سرزمین ملائک شدند و در این کاروان، 185 نفر دانش‏آموز، 16 نفر فرهنگی، پنج نفر روحانی، پنج نفر امدادگر و سه نفر مداح و پنج نفر روای حضور دارند.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود به عنوان مهمان ویژه و یکی از راویان، این کاروان را همراهی می‌کند.

انتهای پیام/2249/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول