اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم:

جوانان در نبرد اقتصادی تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کنند

خبرگزاری فارس: شهردار قم گفت: جوانان ایرانی با تلاش گسترده در جبهه نبرد اقتصادی تهدیدها را به فرصت تبدیل خواهند کرد.

جوانان در نبرد اقتصادی تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد دلبری در مراسم اعزام 220 دانش‌آموز دبیرستان‌های پسرانه استان قم به اردوهای راهیان نور به تبیین فلسفه شهادت و جانفشانی برای دفاع از دین و کشور اشاره کرد و گفت: امام خمینی روحیه بصیرت را در جوانان ایرانی نهادینه کرد و با جانفشانی‌هایی که جوانان دیروز داشتند امروز شاهد هستیم که در کشور آرامش حکمفرماست.

وی در ادامه با اشاره به اینکه با تکیه بر بصیرت هیچ تحریم و تهدیدی نمی‌تواند به نظام اسلامی لطمه بزند افزود: بعد از امام راحل مقام معظم رهبری مسیر ایشان را در پیش گرفته و تداوم بخشیدند و ضمن هدایت مردم و مسئولان از دستاوردهای نظام دفاع می‌کنند.

شهردار قم اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنگی را گامی ارزنده در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدا دانست و گفت: امام راحل فرمودند محل شهادت جوانان غیور ایرانی دارالشفای آزادگان است و به همین دلیل نسل جوان با حضور در مناطق جنگی با آرمان‌های انقلاب بیش از گذشته آشنا می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه برای به ثمر نشستن انقلاب اسلامی خون‌های زیادی بر زمین ریخته شده و زنان و مردان بسیاری دلیرانه شربت شهادت نوشیده‌اند، گفت: امروز هم جبهه نبرد در عرصه جنگ نرم علیه ایران اسلامی جریان داشته و دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب باید در این مسیر از مقام عظمای ولایت تبعیت داشته باشند.

دلبری دستیابی به پیشرفت علمی و فتح قله‌های دانش را از نکات مورد تاکید رهبری دانست و یادآور شد: دشمن از پیشرفت جوانان ایرانی در عرصه‌های مختلف هراس دارد و تلاش می‌کند که جلوی این پیشرفت را بگیرد.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای مخدوش جلوه دادن چهره اردوهای راهیان نور اضافه کرد:‌ مقام معظم رهبری بر اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگی جنوب کشور و آشنایی آن‌ها با آرمان‌های شهدا تاکید دارند چرا که حضور در این مناطق موفقیت‌های بیشتر آنان را به دنبال خواهد داشت.

شهردار قم در بخش پایانی سخنان خود فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: دشمنان می‌خواهند با ایجاد فشارهای اقتصادی عرصه را برای پیشرفت ایران تنگ کنند و جوانان ایرانی در چنین شرایطی با تلاش گسترده در جبهه نبرد اقتصادی این تهدیدها را به فرصت تبدیل خواهند کرد.

انتهای پیام/2258/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول