اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفیر سودان در ایران:

شخصیت بوعلی‌سینا شیفتگان علم را مبهوت می‌کند

خبرگزاری فارس: سفیر سودان در جمهوری اسلامی ایران گفت: شخصیت حکیم هزاره‌ها، بوعلی سینا برای همه انسان‌هایی که به علم و دانش اهمیت قائلند، وصف‌ناشدنی است.

شخصیت بوعلی‌سینا شیفتگان علم را مبهوت می‌کند

میرغنی ابابکرالطیب امروز در حاشیه بازدید از آرامگاه بوعلی سینا در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به شخصیت بسیار والای حکیم هزاره‌ها ابوعلی سینا اظهار کرد: این آرامگاه و این شخصیت برای همه مسلمانان و همه انسان‌هایی که برای علم و دانش اهمیت قائلند، مهم است.

وی با اشاره به شخصیت والای حکیم بوعلی سینا در ادامه سخنانش تأکید کرد: سفر به همدان حس متفاوتی را به من القا کرده که قابل توصیف نیست.

سفیر سودان در جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تاکنون به همدان سفر نکرده‌ام، افزود: همدان شهر بسیار کهن و تاریخی با فرهنگ غنی است و در مدت زمانی که همدان بودم این شهر را با قدمت بالای تاریخی دیدم که بسیار ارزشمند است.

ابابکرالطیب با اشاره به کیفیت جشنواره زمستانی نیز خاطرنشان کرد: تاکنون که برگزاری این جشنواره زمستانی در همدان بسیار موفق بوده به طوری که می‌تواند توانمندی‌های همدان را معرفی کند.

انتهای پیام/89003/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول