اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفیر بولیوی در ایران:

همدان را به کشورم معرفی می‌کنم

خبرگزاری فارس: سفیر بولیوی در جمهوری اسلامی ایران گفت: همدان شهر زیبایی است و آن را به کشورم معرفی می‌کنم.

همدان را به کشورم معرفی می‌کنم

جورج رودلفو مهراتنا لوایزاگا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه از شرکت در جشنواره زمستانی بسیار خوشحال است، گفت: دومین بار است که به همدان سفر می‌کنم و جاذبه‌های توریستی و تاریخی این شهر مرا شیفته خود کرده است.

این مسئول با ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره گردشگری در زمستان، گفت: مشخص است که همدان در پی استفاده از تمام ظرفیت‌های گردشگری خود در این زمینه است.

سفیر بولیوی در ایران تقویت گردشگری در هر جامعه‌ای را بسترساز درآمدزایی بیشتر برای آن جامعه خواند و افزود: به طور قطع تبادل فرهنگی در این زمینه می‌تواند کشورهای مختلف را با فرهنگ و داشته‌های یکدیگر آشنا کرده و زمینه تقویت صنعت توریسم را فراهم آورد.

وی با بیان اینکه حضور سفرا به عنوان پیام‌آوران هر کشوری می‌تواند در شناسایی قابلیت‌های کشورها به یکدیگر مثمر ثمر باشد، تأکید کرد: بنده نیز این رسالت خود را انجام خواهم داد و همدان را به کشورم معرفی می‌کنم.

رودلفو مهرانتا لوایزگا در پایان گفت: بهترین راه تقویت صنعت توریسم، حضور خود مردم در شهرهای تاریخی است که امیدوارم این امر با معرفی ابعاد گردشگری همدان، برای این شهر کهن میسر شود.

ششمین جشنواره زمستانی همدان از 5 تا 10 بهمن ماه، با حضور 29 سفیر، کاردار و رایزن فرهنگی در پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین در حال برگزاری است.

انتهای پیام/89002/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول