اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت کشتی استان اصفهان‌ خبر داد

آغاز رقابت‌های کشتی قهرمانی استان اصفهان‌

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت کشتی استان اصفهان گفت: رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی استان اصفهان از امروز در سالن 17 شهریور اصفهان آغاز شده و تا فردا (جمعه) ادامه دارد.

آغاز رقابت‌های کشتی قهرمانی استان اصفهان‌

علیرضا میرواحدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: رقابت‌های کشتی آزاد بزرگ‌سالان قهرمانی استان اصفهان از امروز (پنج شنبه) در هفت وزن در سالن 17 شهریور آغاز شده که چهار وزن نخست این رقابت‌ها امروز مسابقات خود را برگزار و سه وزن باقی‌مانده نیز فردا به روی تشک می‌روند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم در حدود 300 کشتی‌گیر در این مسابقات حضور داشته باشند، تصریح کرد: پس از اتمام این مسابقات کشتی‌گیران 45 روز تا  قهرمانی کشور فرصت دارند تا خود را مهیای برگزاری آن رقابت‌ها کنند.

سرپرست هیئت کشتی استان اصفهان تأکید کرد: رقابت‌های کشتی انتخابی قهرمانی استان را پیش از موعد برگزار کردیم تا کشتی‌گیران ما فرصت کافی برای آماده‌سازی خود برای رقابت‌های قهرمانی کشور را داشته باشند.

وی در ادامه به رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور اشاره کرد و افزود: این مسابقات از امروز در ماهشهر آغاز شده و فرنگی‌کاران نوجوان اصفهانی نیز به این مسابقات اعزام شده‌اند که امیدواری بسیاری برای کسب نتایج درخشان این کشتی‌گیران داریم تا به امید خدا بتوانند جرقه‌ای برای آینده کشتی اصفهان باشند.

میرواحدی با اشاره به مسابقات کشتی فرنگی جوانان قهرمانی کشور اضافه کرد: این رقابت‌ها نیز از هفته آینده در ایلام برگزار می‌شود و امیدواری بسیاری نیز به کشتی‌گیران جوان اصفهانی داریم تا بتوانند نتایج خوبی را در این مسابقات کسب کنند،هر چند کشتی ورزش بی رکوردی است و نمی‌توان پیش‌بینی هیچ مسابقه‌ای را در آن کرد.

انتهای پیام/63020/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول