به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا جمشیدی پیش از ظهر در حاشیه جلسه با مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان در گفتوگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: نگاه و اعتقاد خدمتگذاری ما را بر آن میدارد که امورات محوله را هدفدار مدیریت کنیم و خدمت صادقانه را به مردم نظام اسلامی ارائه دهیم.
وی افزود: برای اینکه بتوانیم به این هدف مقدس برسیم طبیعتا ماموریتها، مدیریتها و جهتگیریهای ما که مبتنی بر هدف مقدسی است باید ویژگیهای خاص و الگوی خدمت صادقانه در نظام اسلامی را داشته باشد.
فعالیتها و ماموریتها باید استراتژی داشته باشد
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: نمیشود با فعالیت روزمره آنچه مدنظر فکری و عقلی مدیر است به اهداف مقدس دست یافت.
وی اذعان داشت: استراتژی داشتن برای هر فعالیت یک امر ضروری و الزامی است و باید بدانیم که با کدام استراتژی در حال گام برداشتن و حرکت رو به جلو هستیم.
جمشیدی با اشاره به تاکید رئیس جمهور کشورمان به واژه تحول در عرصهها و جایگاههای مختلف بیان داشت: با برنامهریزی، مدیریت هوشمندانه و تدابیر خلاقانه میتوانیم در مسیر تحول به گونهای گام برداریم که یک ناظر بیرونی ما را دارای استراتژی مبتنی بر برنامه عالمانه ببیند.
وی تاکید کرد: نمیشود بدون برنامه و با فعالیت منفعل مردم را به خدماتی صادقانه رساند.
وفاداری کارکنان به سازمان یکی از دغدغههای مدیران روابط عمومی است
جمشیدی تصریح کرد: مسئولان روابط عمومی قطعا درصدد این معنا هستند که وفاداری کارکنان به سازمان را افزایش دهند.
وی ابراز داشت: ارائه امکانات رفاهی، خدماتی، اجتماعی به کارکنان یکی از شرایط و بسترهای لازم برای وفاداری نیرو به سازمان است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: تبیین کردن، آگاه کردن و همراه کردن کارکنان با برنامهها و فعالیتها یکی از برجستهترین وظایف مدیران روابط عمومی است.
وی خطاب به مدیران روابط عمومی تاکید کرد: امکان دارد در سازمان خدماتی را ارائه کرده اما در چگونگی ارائه نتوانید با یک زبان دلیل آن را تبیین کنید.
جمشیدی اذعان داشت: روابط عمومی موفق میتواند با استدلال و منطق و از طریق استراتژی مناسب به وفاداری نیرو به سازمان کمک کند.
انتهای پیام/2307/ج20/ض1002