اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

مسئولان در نظام اسلامی خدمت‌گذار مردم هستند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: از آنجایی که نظام اسلامی با هدف مقدسی شکل گرفت و در صدد ارائه خدمت صادقانه به مردم است، در نظام اسلامی مسئولان نه حاکم و فرمانروا بلکه خدمت‌گذار هستند.

مسئولان در نظام اسلامی خدمت‌گذار مردم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا جمشیدی پیش از ظهر در حاشیه جلسه با مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: نگاه و اعتقاد خدمت‌گذاری ما را بر آن می‌دارد که امورات محوله را هدف‌دار مدیریت کنیم و خدمت صادقانه را به مردم نظام اسلامی ارائه دهیم.  

وی افزود: برای اینکه بتوانیم به این هدف مقدس برسیم طبیعتا ماموریت‌ها، مدیریت‌ها و جهت‌گیری‌های ما که مبتنی بر هدف مقدسی است باید ویژگی‌های خاص و الگوی خدمت صادقانه در نظام اسلامی را داشته باشد. 

فعالیت‌ها و ماموریت‌ها باید استراتژی داشته باشد

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: نمی‌شود با فعالیت روزمره آنچه مدنظر فکری و عقلی مدیر است به اهداف مقدس دست یافت.

وی اذعان داشت: استراتژی داشتن برای هر فعالیت یک امر ضروری و الزامی است و باید بدانیم که با کدام استراتژی در حال گام برداشتن و حرکت رو به جلو هستیم.

جمشیدی با اشاره به تاکید رئیس جمهور کشورمان به واژه تحول در عرصه‌ها و جایگاه‌های مختلف بیان داشت: با برنامه‌ریزی، مدیریت هوشمندانه و تدابیر خلاقانه می‌توانیم در مسیر تحول به گونه‌ای گام برداریم که یک ناظر بیرونی ما را دارای استراتژی مبتنی بر برنامه عالمانه ببیند.

وی تاکید کرد: نمی‌شود بدون برنامه و با فعالیت منفعل مردم را به خدماتی صادقانه رساند.

وفاداری کارکنان به سازمان یکی از دغدغه‌های مدیران روابط ‌عمومی است

جمشیدی تصریح کرد: مسئولان روابط عمومی قطعا درصدد این معنا هستند که وفاداری کارکنان به سازمان را افزایش دهند.

وی ابراز داشت: ارائه امکانات رفاهی، خدماتی، اجتماعی به کارکنان یکی از شرایط و بسترهای لازم برای وفاداری نیرو به سازمان است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: تبیین کردن، آگاه کردن و همراه کردن کارکنان با برنامه‌ها و فعالیت‌ها یکی از برجسته‌ترین وظایف مدیران روابط عمومی است.

وی خطاب به مدیران روابط عمومی تاکید کرد: امکان دارد در سازمان خدماتی را ارائه کرده اما در چگونگی ارائه نتوانید با یک زبان دلیل آن را تبیین کنید.

جمشیدی اذعان داشت: روابط‌ عمومی موفق می‌تواند با استدلال و منطق و از طریق استراتژی مناسب به وفاداری نیرو به سازمان کمک کند.

انتهای پیام/2307/ج20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول