اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی ‌استاندار گلستان:

گنبدکاووس الگوی وحدت و برادری است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی ‌استاندار گلستان گفت: شهرستان گنبدکاووس به دلیل زندگی مسالمت‌آمیز برادران شیعه و سنی الگوی وحدت و برادری است.

گنبدکاووس الگوی وحدت و برادری است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا جمشیدی پیش‌ازظهر امروز در جلسه مدیران شهرستان گنبدکاووس با اشاره به برگزاری انتخابات در آینده نزدیک و اعلام نظریه‌پردازان غربی در مورد فرصت انتخابات اظهار داشت: باید انتخاب ملی محلی و منطقه‌ای ریاست جمهوری و شوراها را مدیریت کنیم و در این راستا بصیرت و آگاهی لازم است تا توطئه‌ها را خنثی کنیم. 

وی با اشاره به اینکه شهرستان گنبدکاووس الگوی وحدت و برادری است تصریح کرد: وحدت و برادری در این شهرستان نعمت الهی است که همین طور حاصل نمی‌شود و روحانیون در این عرصه حضور دارند.

نظام دینی با تدبیر داهیانه رهبری در قله اقتدار می‌درخشد

معاون سیاسی امنیتی ‌استاندار گلستان با بیان اینکه نظام دینی با تدبیر داهیانه رهبری در قله اقتدار می‌درخشد عنوان کرد: وقتی فصل‌الخطاب رهبری باشد نتیجه آن می‌شود که فرماندار هم می‌تواند مدیریت کند و به دستگاه‌ها خدمات‌رسانی کند و دستگاه‌ها نیز به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

جمشیدی خاطرنشان کرد: نظام اسلامی آمده نیازهای فردی و اجتماعی مردم را پاسخ بگوید که هم در زندگی دنیوی و اخروی سعادتمند باشند.

وی همچنین اذعان داشت: امام (ره) با این نیت انقلاب کرد و مقام معظم رهبری با این نیت رهبری می‌کند و ما مسئولان نیز با این نیت در مسیر خدمت گام بر می‌داریم.

جمشیدی مدیریت شهرستان را نیازمند تدبیر و هوشیاری و مدیریت دانست که باید حفظ شود و افزود: ما مامور به انجام رسالت اسلامی و انسانی هستیم و در انجام این رسالت به هر حال فتنه‌گران فتنه می‌کنند و باید حواسمان جمع باشد.

حماسه 9 دی در تاریخ انقلاب ماندگار شد

معاون سیاسی امنیتی ‌استاندار گلستان با عنوان اینکه دشمنان، اسلام شما را می‌خواهند و فتنه 88 جلوه‌ای از توطئه دشمنان بود یادآور شد: آنها با شعار قانون سعی کردند ساز و کار انتخابات و نظام را زیر سوال ببرند و هدف آنها از ایجاد فتنه گمراه کردن مردم است.

وی تصریح کرد: آنچه باعث فتنه 88 شد این بود که افراد برآمدند که مدیریت را به سمت حزب و گروه خود بکشانند آنها کار را به جایی رساندند‌ که به عاشورا هتک حرمت کردند و فتنه برپا کردند اما با حضور مردم بر اساس فرمایشات رهبری حماسه 9 دی در تاریخ انقلاب ماندگار شد.

خدمت صادقانه به مردم عبادت است

معاون سیاسی امنیتی ‌استاندار گلستان با اشاره به اینکه دنیا مزرعه آخرت است و خدمت صادقانه به مردم عبادت است خاطرنشان کرد: فرمانداران از همین منظر به خدمت می‌پردازند و مدیر نظام دینی تحت زعامت دینی با همین نگاه خدمت می‌کند و رهبر با همین نگاه بیداری اسلامی را رهبری می‌کند.

جمشیدی با بیان اینکه مدیریت رهبری حلال و ارزشی است گفت: فرق این مدیریت با مدیریت ما که منطقه‌ای است این است مدیریت رهبری کلان و فراملی است ولی مدیریت ما نسبی‌تر و طولی است و در سلسله مدیریت فرماندهی خدای بزرگ راس، پیامبر، امامان، ولایت فقیه در طول قرار دارد و ما هم در مدیریت به این سلسله مراتب اعتقاد داریم مدیریت ما کوچک‌تر است اما نقطه مشترک هر دو بر مدار ارزشی بودن مدیریت است.

وی افزود: دغدغه دلسوزان این است که مدیریت ارزشی باشد.

انتهای پیام/2307/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول