اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته جاری صورت گرفت

ایجاد 131 کد سهامداری در بورس فارس

خبرگزاری فارس: مدیر بورس منطقه‌ای فارس گفت: در هفته منتهی به امروز پنجم بهمن ماه برای 131 نفر در بورس منطقه‌ای فارس کد سهامداری جدید صادر شد.

ایجاد 131 کد سهامداری در بورس فارس

کرشمه ترابیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: در معاملات این هفته در بورس منطقه‌ای فارس 19 میلیون و 201 هزار سهم و حق تقدم مبادله شد.

وی افزود: 51 درصد مبادلات این هفته مربوط به خرید سهام و مابقی مربوط به فروش سهام بود که این تعداد سهام متعلق به 150 شرکت است.

ترابیان ادامه داد: در پایان معاملات این هفته سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری سایپا، سایپا و سرمایه‌گذاری غدیر بیشترین اقبال برای خرید را داشتند.

به گفته وی در همین هفته سهام شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، سایپا و گسترش نفت و گاز پارسیان با بیشترین تقاضای فروش مواجه بودند.

ترابیان بیان کرد: سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری غدیر، سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و ذوب آهن اصفهان در هفته مورد نظر با بیشترین ارزش ریالی خرید و سهام شرکت‌های گسترش نفت و گاز پارسیان، پتروشیمی شیراز و ملی صنایع مس ایران بیشترین ارزش ریالی فروش مواجه بودند.

به گزارش فارس، 20 کارگزار در بورس منطقه‌ای فارس مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/2448/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول