اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیگیری‌های لازم

300 دانشجوی کارشناسی ارشد به ایلام منتقل شدند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی و شیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های لازم 300 دانشجوی کارشناسی ارشد به ایلام منتقل شدند.

300 دانشجوی کارشناسی ارشد به ایلام منتقل شدند

احمد شوهانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: در روزهای گذشته دیداری با مسئولان ارشد دانشگاه آزاد اسلامی انجام شد.

وی ادامه داد: در این دیدار مشکلات خاص مردم به ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد به سمع مسئولان امر رسانده شد.

این نماینده مجلس اضافه کرد: در اولین اقدام درخواست 300 دانشجوی کارشناسی ارشد که در دیگر واحدهای دانشگاه آزاد در سراسر کشور مشغول به تحصیل هستند به استماع مسئولان امر در دانشگاه آزاد رسانده شد.

شوهانی تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته و موافقت مسئولان ارشد دانشگاه دستورات لازم برای انتقال 300 دانشجوی ایلامی دوره کارشناسی ارشد دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور به دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات ایلام اخذ شد.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی و شیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: بر این اساس در نخستین فرصت این تعداد دانشجو به ایلام منتقل می‌شوند.

وی ادامه داد: سهولت در ادامه تحصیل، کاهش هزینه‌های تحصیل دانشجویان و در خواست مکرر آنان  از مهم‌ترین اهداف پیگیری این مهم بوده است.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی و شیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع مشکلات مردم استان ایلام یکی از دغدغه‌های اساسی بنده است.

وی ادامه داد: در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکرده و تمام توان و ظرفیت خود را در این راستا به کار گرفته‌ام.

انتهای پیام/2246/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول