اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه بسیج سلامت دانش‌آموزان اصفهان مطرح شد

فقر حرکتی ریشه اصلی تمام بیماری‌ها

خبرگزاری فارس: در شصت و هشتمین جلسه اعضا ستاد طرح بسیج سلامت دانش‌آموزان پیشرفت تکنولوژی به عنوان عامل کم تحرکی دانش‌آموزان مطرح شد.

فقر حرکتی ریشه اصلی تمام بیماری‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ظهر امروز شصت و هشتمین جلسه اعضا ستاد طرح بسیج سلامت دانش‌آموز، نوجوان و جوان با حضور محمدرضا محمدجواهری مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در محل دفتر محمدجواهری با حضور اعضا ستاد برگزار شد.

مرندی مسئول کمیته کم تحرکی ستاد طرح بسیج سلامت دانش‌آموز، نوجوان و جوان استان اصفهان گفت: به علت پیشرفت تکنولوژی سبک زندگی‌مان تغییر کرده و موجب کم تحرکی دانش‌آموزان شده و فقر حرکتی را به دنبال داشته است و فقر حرکتی ریشه اصلی تمام بیماری‌هاست .

وی ادامه داد: برای اجرای طرح بسیج سلامت دانش آموز، نوجوان و جوان نیاز به مکان‌ها و سالن‌های ورزشی است تا دانش آموزانی که دارای اضافه وزن هستند بتوانند برای فعالیت‌های ورزشی خود از این فضاهای ورزشی استفاده کنند.

محمدرضا محمدجواهری مدیرکل اداره ورزش وجوانان استان اصفهان نیز از این طرح استقبال کرد و قرار شد هفته آینده لیست مکان‌ها و سالن‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان در جلسه‌ای با حضور مدیر کل و غلامعلی ابراهیمی معاون ورزش اداره کل ورزش وجوانان استان اصفهان در اختیار ستاد طرح بسیج سلامت دانش‌آموز، نوجوان و جوان قرار گیرد تا سانس‌های خالی برای استفاده دانش آموزان مشخص شود.

در پایان جلسه مصوبات شصت و هفتمین جلسه توسط سید عظیم فاطمی عضو ستاد طرح بسیج سلامت دانش آموز، نوجوان و جوان مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/63020/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول