اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده ولی‌‌فقیه و استاندار مازندران

ایثارگران حماسه سال 60 آمل تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: با حضور نماینده ولی‌‌ِفقیه در مازندران و استاندار مازندران، خانواده‌های شهدا و جانبازان حماسه اسلامی سال 60 آمل تجلیل شدند.

ایثارگران حماسه سال 60 آمل تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، نماینده ولی‌فقیه در مازندران بعد از ظهر در آیین تجلیل از خانواده‌های شهدا و جانبازان حماسه‌ اسلامی سال 60 این شهرستان در حسینیه‌ لاله‌های زهرایی علامه میرحیدر آملی با تأکید بر این‌که شهدا با فداکاری و ایثاری که در جنگ انجام دادند برای تاریخ ایران آبرو خریدند، عنوان کرد: تاریخ ایران متعلق به علما، ایثارگران و شهدا است.

آیت‌الله نورالله طبرسی با بیان این‌که ایثارگران عاشورا را دوباره خلق کردند، اظهار داشت: شهدا و ایثارگران تاریخ عینی و عملی عاشورا را به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به 40 تن از شهدای حماسه اسلامی سال 60 آمل تصریح کرد: این شهدا مجموعه‌ای مرکب هستند و در آن از هر قشری یافت می‌شود که نشان می‌دهد همه اقشار مردم آمل در این حماسه شرکت داشتند.

طبرسی با اعلام این‌که حماسه اسلامی سال 60 مردم آمل را از نفاق نجات داد، افزود: این مردم کشور را از لوث وجود کمونیست‌ها پاک‌ کردند.

وی با بیان این‌که آمل دارای افتخارات بزرگی است، گفت: همه ما به شهر آمل افتخار می‌کنیم.

نماینده ولی‌‌ِفقیه در مازندران با اشاره به این‌که این شهر دارای گنجینه‌های بزرگی از ایثار و شهادت است، افزود: در طول تاریخ انقلاب، دشمن از هیچ توطئه‌ای بر علیه انقلاب دریغ نکرد و در این توطئه‌ها تماماً به دنبال براندازی نظام اسلامی بود اما مردم ایران هیچ‌گاه اجازه به ثمر نشستن اهداف دشمنانش را نداده‌اند.

گفتنی است، از حماسه اسلامی سال 60 مردم آمل، 40 شهید و 120 جانباز به یادگار مانده است.

انتهای‌‌پیام/86011/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول