اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابل:

ورودی شهر بابل مناسب نیست / زیباسازی شهر ویژه تعطیلات نباشد

خبرگزاری فارس: فرماندار بابل با اشاره به این‌که ورودی شهر بابل منطبق با شرایط شهرستان نیست، گفت: زیباسازی شهر مختص زمان تعطیلات نباشد.

ورودی شهر بابل مناسب نیست / زیباسازی شهر ویژه تعطیلات نباشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بابل، محمد مهدوی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفر در فرمانداری بابل اظهار داشت: برگزاری جشنواره حجاب و عفاف در بابل و برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن‌کریم در مازندران از حرکت‌های برجسته فرهنگی است که می‌توان از آن برای تقویت ایام‌الله دهه‌فجر استفاده کرد تا از فضای معنوی آن بهره برد.

وی افزود: باید تدابیری اتخاذ شود تا در ایام تعطیلات تجمیع امدادرسان‌ها در نقاط مختلف انجام گیرد و کمیته امنیت، اورژانس، خدمات بهداشتی و درمانی در کنار هم حضور داشته باشند چرا که سرعت حضور امدادرسان‌ها بسیار مهم و سبب آرامش آلام حادثه‌دیدگان است.

فرماندار بابل عنوان کرد: باید بانک‌های عامل عابر بانک‌ها را رصد کنند و با مدیریت درست سبب شوند تا مردم دغدغه‌ای نداشته باشند.

مهدوی تصریح کرد: انتظار ما از اداره اوقاف و سازمان تبلیغات به‌ویژه کمیته ارزیابی و بازرسی شهرستان، بررسی وضعیت بهداشتی سرویس بهداشتی و خدمات‌رسانی مساجد و پمپ ‌بنزین‌های بین راهی است تا با مدیریت درست شاهد مشکلاتی که در شهرستان‌های دیگر مواجه هستیم، نباشیم.

وی ادامه داد: باید اداره صنعت، معدن و تجارت نظارت بیشتری نسبت به عملکرد اتحادیه نانوایان و اتحادیه‌های صنفی داشته باشد تا به علت ضعف نظارتی شاهد تخلفات به‌ویژه از سوی نانوایی‌ها نباشیم.

فرماندار بابل خطاب به بخشداران اظهار داشت: بخشداران ستاد تسهیلات سفر را فعال‌تر از گذشته در بخش‌ها فعال کنند و اشکالات سال گذشته را تکرار نکنند.

وی با اشاره به این‌که ورودی شهر بابل منطبق با شرایط شهرستان نیست، اظهار داشت: زیباسازی شهر مختص زمان تعطیلات نیست، رؤسای دستگاه‌های خدمات‌رسان به‌ویژه دستگاه‌هایی که بیشتر در دید هستند توجه بیشتری داشته باشند.

مهدوی افزود: صنعت‌گران ما نه تنها در زیباسازی شهر سهیم نیستند بلکه باری بر عدم زیباسازی شهر هستند و باید مجمع امور صنفی، اتحادیه مربوطه، اداره راه و شهرسازی این امر را رصد کنند.

انتهای‌پیام/86009/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول