اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تربت‌حیدریه:

زیباسازی شهر تربت‌حیدریه هدفمند دنبال می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار تربت حیدریه گفت: زیباسازی شهر تربت‌حیدریه با توجه به تمام سلیقه‌ها به صورت هدفمند دنبال می‌شود.

زیباسازی شهر تربت‌حیدریه هدفمند دنبال می‌شود

مهدی ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه اظهار کرد: در بوستان‌های شهر تربت‌حیدریه هرس ، کاشت و شکل‌دهی درختان و گونه‌های گیاهی مختلف و در بولوارهای سطح شهر نیز سبک‌سازی و زیبا‌سازی درختچه‌ها آغاز شده است.

وی افزود: با توجه به تغییرات محسوسی که در زیبا‌سازی چهره شهر صورت گرفته این نوید را به شهروندان می‌دهم که زیباسازی شهر را هدفمندتر و حتی بهتر از وضعیت فعلی با توجه به تمام ذوق و سلیقه‌ها دنبال کنیم.

ناصری بیان کرد: نظم و زیبایی از خصوصیات بارز یک شهر است که در قرآن و اسلام به آن تاکید شده و معماری اسلامی در شهرها و منازل یکی از نکات ارزشمند است که باید به ما فکر و ایده دهد تا بتوانیم به سمت معماری و زندگی اسلامی برویم.

وی خاطر نشان کرد: یکی از نکات دیگر که باید در شهرسازی رعایت شود مسئله آرامش است و منازل در محیطی ساخته شود تا خانواده‌ها در یک محیط امن و به دور از هر سر و صدا و آلاینده‌های صوتی قرار گیرد.

ناصری یادآور شد: در شهرها از پدیده‌ها و آموزه‌های هنری و تولیدی استفاده می‌شود که باید بر اساس معماری و اصول اسلامی باشد و شهر اسلامی، شهری پاک، خوش و زیبا است که باید در آن به زندگی آرام‌بخش رسید.

شهردار تربت حیدریه از فراخوان شهرداری در ارتباط با طرح‌های نوروزی خبر داد و گفت: کمیته زیباسازی شهرداری به مناسبت نوروز سال 92 از تمام هنرمندان و صاحب‌نظران دعوت می‌کند طرح‌های اجرایی خود را برای نوروز به این کمیته ارسال کنند و بهتر است تا این طرح‌ها در بردارنده مفاهیم دینی و سنت ایرانی باشد.

انتهای پیام/70002/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول