اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور شهری استانداری فارس خواستار شد

شهرداری‌ها نیروهای اضافی خود را تعدیل کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور شهری استانداری فارس خواستار تعدیل و کاهش نیرو در شوراها و شهرداری‌های استان فارس شد تا افزایش هزینه نداشته باشند.

شهرداری‌ها نیروهای اضافی خود را تعدیل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، حمید کشتکار بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان کازرون در سخنانی اظهار داشت: بسیاری از شوراها و شهرداری‌های این استان تعداد بسیاری از افراد خارج از ضوابط را به کار گرفته‌اند که همین امر علاوه بر تضییع حقوق دیگران، باعث افزایش هزینه نیز شده است.

وی از شوراها و شهرداری‌ها خواست از به کارگیری غیرقانونی نیرو جلوگیری کنند و در صورت امکان کارهای دو نفر را به یک نفر بسپارند و نیروی اضافی را تعدیل کنند.

مدیرکل امور شهری استانداری فارس ادامه داد: شوراها باید در مصوبات خود قانون را مدنظر داشته باشند و برخلاف سیاست‌های عمومی کشور و دولت و منابع درآمدی اقدام به تصویب مصوبه نکنند تا موجب نارضایتی مردم نشود.

کشتکار خاطرنشان کرد: دولت علاوه بر نظارت که به هدف اصلاح امور، آموزش و پیشگیری بر جرم است، دخالت دیگری در کار شورا و شهرداری‌ها ندارد.

وی با اشاره به اینکه در پایان دوران شوراها قرار داریم، تصریح کرد: در این زمان پایانی، املاک بسیاری به خاطر کارهای تبلیغاتی توسط شوراها به فروش می‌رسد که این امر خسران فراوانی در آینده برای شهرداری‌ها به بار می‌آورد.

این مسئول در ادامه ابراز داشت: این مدیریت بنا دارد که کار بازرسی و نظارت بر امور اداری و کار شهرداری و شوراها را بیشتر از قبل در کارنامه خود داشته باشد.

به گزارش فارس، در پایان جلسه شورای اداری کازرون، توسط مدیرکل شهری استانداری فارس، رضا نوذری به عنوان شهردار کنارتخته و توسط مدیر عامل آبفای شهری فارس و عباس صمیمی به عنوان رئیس آبفای شهری کازرون منصوب شدند.

انتهای پیام/ 2448/ذ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول