اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال اقتدار نوین فردوسی مشهد:

با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دیدار مقابل تیم شهروند بابل تکرار می‎شود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال فردوسی مشهد اظهار کرد: برای صعود به رده‌های بالاتر در لیگ دسته اول کشور تلاش می‌کنیم.

با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دیدار مقابل تیم شهروند بابل تکرار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احمد نعمتی قبل از دیدار هفته چهارم تیمش از دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال کشور در مقابل تیم فوتسال هومن ساز ماهشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکتیک‌های مورد نیاز را برای کسب هر سه امتیاز این بازی به بازیکنان گوشزد کرده‎ایم و تلاش خود را برای بهبود وضعیتمان در جدول رده‎بندی خواهیم کرد.  

وی با اشاره به تساوی 3 بر 3 تیم فوتسال اقتدار نوین فردوسی در دور رفت مقابل حریف ماهشهری عنوان کرد: تیم حریف تنها با 3 امتیاز وضعیت خوبی را در جدول ندارد و خطر سقوط را احساس می‌کند و قطعا برای پیروزی به مشهد خواهد آمد.

وی با اشاره به محرومیت علی پاک‌نهاد، حسین رجبی و رحمان بهلول در دیدار روز پنجشنبه مقابل هومن ساز ماهشهر، اضافه کرد: امیدواریم در پایان فصل با حضور در جمع چهار تیم برتر گروه بتوانیم از حیثیت فوتبال استان دفاع کرده باشیم.

سرمربی تیم فوتسال اقتدارنوین فردوسی مشهد خاطر نشان کرد: با توجه به اعتراضمان به فدراسیون در خصوص اتفاقات دیدار هفته دوم دور برگشت مقابل تیم فوتسال شهروند بابل، بنا بر حکم کمیته انضباطی فدراسیون این بازی تکرار خواهد شد و با نیازی که به امتیاز کامل آن داریم، مطمئناً 3 امتیاز این دیدار را در مشهد کسب خواهیم کرد.

انتهای پیام/70005/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول