اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل مشکلات فوتبال بوشهر

هواداران شاهین خواستار واگذاری باشگاه به پارس‌جنوبی شدند

خبرگزاری فارس: جمع زیادی از هواداران تیم فوتبال شاهین بوشهر از مسئولان استان بوشهر درخواست کردند که این باشگاه به مجموعه پارس‌جنوبی واگذار شود.

هواداران شاهین خواستار واگذاری باشگاه به پارس‌جنوبی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، جمع کثیری از هواداران تیم فوتبال شاهین با تماس‌های مکرر خود با رسانه‌ها از مسئولان استان و به‌ویژه مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خواستار پیگیری مسائل و مشکلات شاهین شده‌اند و در همین خصوص در حال تهیه نامه‌هایی برای ارسال به این عزیزان هستند.

تماس‌های مکرر این عزیزان و خواسته آن‌ها یک پیام مشترک دارد و آن این است که همگی در خواست دارند که مسئولان عزیز مسئله تحت پوشش و یا واگذاری باشگاه شاهین را به وزارت نفت و یا پارس‌جنوبی در دستور کار ویژه مسئولان استان قرار گیرد.

در همین راستا نیز اذعان دارند: با توجه به اینکه این استان قطب انرژی کشور محسوب می‌شود و حق این مردم است که سهمی از منابع عظیم خدادادی داشته باشند و همچنین مالک باشگاه شاهین علیرغم دلسوزی تمام بدلیل عدم توان مالی در مصاحبه‌هایش اعلام داشته که اگر ارگانی همچون پارس‌جنوبی قدم جلو بگذارد با گرفتن حق و حقوق خود این باشگاه مردمی را به پارس‌جنوبی واگذار خواهد کرد.

شایسته است مسئولان محترم استان نهایت تلاش و پیگیری خود را در جهت سروسامان دادن به این باشگاه قدیمی و پرطرفدار را انجام داده و موجبات خرسندی خیل عظیم هواداران را فراهم کنند.

این روزها شاهین بوشهر با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند و خواسته هواداران و مردم بوشهر حمایت مالی از این تیم مردمی است.

انتهای پیام/66006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول