اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بجنورد:

نخاله ساختمانی در بجنورد مشکل ساز شده است

خبرگزاری فارس: شهردار بجنورد اعلام کرد:ساخت واحدهای مسکونی با رویکرد صنعتی سبب شده تا مشکل نخاله‌های ساختمانی در همه جای شهر محسوس باشد.

نخاله ساختمانی در بجنورد مشکل ساز شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شهرداری کیوان دژهوت گفت: هم  اکنون روزانه 25 کامیون نخاله ساختمانی از بجنورد به ایستگاه دفن نخاله کار انتقال نخاله انتقال می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه 300 کمپرسی و نیسان بخش خصوصی در کار انتقال نخاله از شهرداری ساماندهی شده دارای کارت فعالیت هستند اظهار کرد: شهرداری، کار نظارت بر این ماشین آلات را برعهده دارد تا مشکل تخلیه نخاله در محدوده شهر و مبادی ورودی شهر برطرف شود.

شهردار افزود: طی هماهنگی‌های که شهرداری با بخش خصوصی داشته است، هم اکنون شرکت خصوصی در زمینه جمع آوری نخاله‌های ساختمانی در صورت تماس شهروند با این شرکت قابلیت فعالیت دارد.

دژهوت بیان داشت: همچنین شهرداری طی بررسی و بازدید از سطح شهر در صورت مشاهده نخاله در معابر، طی صدور اخطار برای مالک ، ایشان را ملزم به رفع نقص می‌نماید و در صورت بی توجهی مالک ، شهرداری راسا اقدام به جمع آوری نخاله کرده اما هزینه این اقدام به عنوان بدهی ملکی منظور می‌شود.

شهردار بجنورد گفت: برای مدیریت شهری نیاز به یاری شهروندان داریم تا خللی در ارائه خدمتگزاری شهرداری برای توسعه مدرن شهری ایجاد نشود.

انتهای پیام/63002/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول