اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 6 مشهد خبر داد:

لکه‌گیری و روکش آسفالت در منطقه 6 مشهد

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 6 مشهد گفت: لکه‌گیری و روکش آسفالت در منطقه 6 مشهد مانند میدان 17شهریور و حاشیه بولوار شهید شیرودی انجام می‌شود.

لکه‌گیری و روکش آسفالت در منطقه 6 مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، شهرام کریمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از اجرای پروژه 1450 متر جدول‌گذاری و نصب کانیو در خیابان کارمندان اول برای رفع تجمع آب‌های سطحی و انتقال به کانال‌های مربوطه است.

وی ادامه داد: از ابتدای آذرماه در این محدوده آغاز به کار کردیم که تا پایان بهمن‌ماه به پایان می‌رسد.

شهردار منطقه 6 مشهد خاطر نشان کرد: علاوه بر معابر اصلی کارمندان اول، برخی فرعی‌های خیابان‌های سرخس و چمن نیز در دست اجرا است که در مجموع با صرف اعتبار 490 میلیون ریالی انجام می‌شود.

کریمی از لکه‌گیری و روکش آسفالت سطح ناحیه خبر داد و تأکید کرد: در محدوده میدان 17شهریور، حاشیه بولوار شهید شیرودی و قسمت‌های دارای آب‌گرفتگی این اقدام در حال اجرا است.

شهردار منطقه 6 مشهد اعتبار صرف شده در این پروژه را بالغ بر 500 میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: 4700 متر طول لکه‌گیری و روکش آسفالت در چاله‌های غیرهمسطح، جاده‌های ناهموار و نامسطح، همچنین رفع آبگرفتگی‌های اصلی تا ابتدای اسفند ماه و در آستانه اقدامات استقبال از بهار 92 در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/70001/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول