اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد:

بیشترین علت فوت در سال جاری بیماری‌های سیستم گردش خون است

خبرگزاری فارس: معاون سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد گفت: بیشترین علت فوت در 10 ماه گذشته بیماری‌های سیستم گردش خون بود که آمار تعداد متوفیان آن 4 هزار و 349 مورد است.

بیشترین علت فوت در سال جاری بیماری‌های سیستم گردش خون است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد پذیرا ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در 10 ماه گذشته امسال 13 هزار و 868 نفر بر اثر بیماری‌های مختلف در مشهد فوت کردند که این رقم در سال گذشته 14 هزار و 234 نفر بوده است.

وی افزود: بیشترین علت فوت در 10 ماه گذشته بر اثر بیماری‌های سیستم گردش خون بود که آمار تعداد متوفیان آن 4 هزار و 349 مورد بود که این رقم در سال گذشته 5 هزار و 5 نفر بوده است.

معاون اجرایی سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد با اشاره به دیگر علل شایع فوت‌شدگان، خاطر نشان کرد: بیماری‌های سیستم تنفسی 2 هزار و 224 مورد، اختلالات خاص ناشی از دوره بعد از تولد هزار و 647 مورد، حوادث رانندگی و تصادفات هزار و 490 مورد و سرطان‌ها هزار و 406 مورد از مهم‌ترین علل فوت در 10 ماه گذشته به شمار می‌روند.

پذیرا در ارتباط با تعداد متوفیان دی ماه گفت: در دی ماه گذشته نیز هزار و 367 نفر در مشهد فوت کردند که این رقم نسبت به ماه قبل از آن بیش از 4.5 درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: بیشترین تعداد دفن اموات در دی ماه امسال با رقم 754 نفر در آرامستان بهشت رضا(ع)، 456 نفر در آرامستان‌های خارج از شهر مشهد، 116 نفر در آرامستان خواجه ربیع، 61 نفر در حرم مطهر امام رضا(ع) و 27 نفر در آرامستان جواد الائمه(ع) انجام شده است.

انتهای پیام/70002/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول