اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مؤسسه جوانان آستان‌قدس:

تبیین سیره رضوی گام مؤثری در راستای ارتقای فرهنگ عمومی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مؤسسه جوانان آستان‌قدس رضوی گفت: ایجاد جلوه‌های بصری برای اقشار مختلف مردم و همچنین ایجاد انگیزه و جذابیت برای آنان در راستای معرفی و تبیین سیره رضوی، گام مؤثری در جهت ارتقای فرهنگ عمومی است.

تبیین سیره رضوی گام مؤثری در راستای ارتقای فرهنگ عمومی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رضا خوراکیان ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) اظهار کرد: ایجاد جلوه‌های بصری برای اقشار مختلف مردم و همچنین ایجاد انگیزه و جذابیت برای آنان در راستای معرفی و تبیین سیره رضوی، گام مؤثری در راستای ارتقای فرهنگ عمومی محسوب می‌شود که بر همین اساس ایجاد مکان و یا موزه‌ای از فعالیت‌های مرتبط رضوی به کمک آستان‌قدس رضوی و سایر دستگاه‌های مربوطه نیز می‌تواند مورد بررسی و مطالعه قرار گیرد.

مدیرعامل مؤسسه جوانان آستان‌قدس رضوی گفت: با توجه به عطش موجود در زمینه راه روش و سیره و آموزه‌های ائمه اطهار (ع) در جامعه، وظیفه و رسالت خطیری در ترویج فرهنگ رضوی بر عهده سازمان‌ها و نهادهای مربوطه وجود دارد.

خوراکیان افزود: بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) تاکنون فعالیت‌های چشمگیری در زمینه برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری با موضوع رضوی همچون جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع) با سابقه 10 سال برگزاری داشته است.

مدیرعامل مؤسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان‌قدس رضوی با اعلام آمادگی این مؤسسه در زمینه‌های مختلف برای همکاری با بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) گفت: اجرای برنامه‌های بزرگ فرهنگی و هنری با موضوع سیره رضوی و همچنین شناخت و رصد جوان برتر در حوزه رضوی با عنوان جوان رضوی در کشور با استفاده از شاخص‌گذاری می‌تواند به عنوان یکی از اقدامات مشترک سازنده و مناسبی بین این دو نهاد در نظر گرفته شود.

سیدجوادجعفری مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) نیز افزود: ترویج و تبیین فرهنگ رضوی بین همگان وظیفه اصلی این بنیاد است.

وی تصریح کرد: بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) امتداد فعالیت‌های آستان‌قدس رضوی را به ویژه در زمینه معرفی زندگی رضوی به نسل جوان به انجام می‌رساند.

انتهای پیام/70003/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول