اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نشست صمیمی ورزشی‌نویسان با مالک شاهین

درددل‌های مالک شاهین بوشهر/ مسئولان به داد شاهین برسند

خبرگزاری فارس: علی نعمتی مالک جدید باشگاه شاهین بوشهر با صداقت کامل شماری از ورزشی‌نویسان بوشهر را به دفتر کارش برد تا هم کمک بخواهد و هم درددل کرده باشد.

درددل‌های مالک شاهین بوشهر/ مسئولان به داد شاهین برسند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مالک جدید شاهین بوشهر که پس از کش و قوس‌های فراوان به این مسئولیت رسیده است، شب گذشته با دعوت از شماری از ورزشی‌نویسان از آنان خواست به وی برای ادامه مدیریت و رفع مشکلات شاهین کمک کنند.

نعمتی در این نشست از بی‌پولی و قهر هفت بازیکن تا بردن برخی اموال باشگاه از جمله دوربین و لپ‌تاپ از سوی کارمندان و پس ندادن این اموال تا قدردانی از نماینده مردم در مجلس و هیئت موسس و .... سخن گشود.

اجازه از خبرنگاران برای نشست روی میز ریاست باشگاه شاهین

علی نعمتی در ابتدای نشست عنوان کرد از چهارم دی ماه که مالکیت باشگاه شاهین بنام من زده شده، تاکنون توکل نکردم روی میز ریاست این باشگاه بنشینم اکنون با اجازه شما خبرنگاران دلسوز پشت این میز می‌نشینم.

وی اضافه کرد: وقتی به این میز نگاه می‌کنم احساس مسئولیت سنگینی می‌کنم و اکنون نیز به کمک خبرنگاران احتیاج دارم و اگر شما رسانه‌ها من را یاری نکنید، یک قدم نمی‌توانم جلو بروم.

نعمتی بیان کرد: قلم خبرنگاران می‌تواند بنده را در ادامه کار کمک کند و از رسانه‌ها می‌خواهم به تیم و بازیکنان روحیه داده و از خبرهای جنجالی پرهیز کنند.

مالک باشگاه شاهین بوشهر افزود: از مسئولان دادگستری و کسانی که در دادگاه کمک کردند تا من به حقم برسم، کمال قدردانی و تشکر را دارم.

سوگند می‌خورم اجازه خیانت به شاهین را ندهم

وی اظهار داشت: باشگاه شاهین متعلق به مردم استان بوشهر است و بنده امانت‌دار این باشگاه هستم و سوگند می‌خورم اجازه خیانت به شاهین را ندهم.

نعمتی اضافه کرد: در این مسیر رسانه‌های دلسوز نیز باید به من کمک کنند و انتظار دارم افرادی که در شان و منزلت باشگاه هستند به بنده معرفی کنید.

مالک باشگاه شاهین بوشهر گفت: شاهین اکنون مال و اموالی ندارد و لبه تیغ است و خرمنی از بدهی‌ها دارد بنده زمانی که باشگاه را از مسعود پالیزدان تحویل گرفتم تنها یک عدد مهر باشگاه را دریافت کردم.

به جای کوبیدن شاهین این تیم را یاری کنید

وی خطاب به هواداران، علاقمندان و منتقدان گفت: انتظار داریم تمامی اهالی فوتبال به یاری ما بشتابند و به جای انتقاد و کوبیدن شاهین این تیم را یاری کنند تا به جایگاه واقعی‌اش برسد.

نعمتی از نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس به خاطر پیگیری‌های متعدد قدردانی کرد و ادامه داد: دکتر جمیری برای رفع مشکلات شاهین پیگیری‌های زیادی داشته و تماس‌های متعددی با من گرفته و به همین دلیل از ایشان باید تشکر ویژه کنم.

مالک شاهین بوشهر یادآور شد: بنده چاه نفت ندارم و مدعی پرداخت تمام بدهی‌های شاهین نیستم اما با خدا عهد بستم دروغ نگویم.

وی گفت: من به کارمندی نیاز دارم که باری از دوش باشگاه شاهین بردارد و الان هم کسانی که در این باشگاه کار می‌کنند برای خدمت خود پولی نمی‌گیرند.

اموال باشگاه شاهین را برگردانید

نعمتی افزود: با هیچکس خصومت ندارم، اما در مورد اموال باشگاه حساسیت دارم، کسانی هستند که اموال باشگاه را در اختیار دارند و باید این اموال را به باشگاه برگردانند.

وی بیان کرد: هیچ چیز بهتر از صادقانه برخورد کردن نیست و اینجا عنوان می‌کنم به دنبال مدیریت باشگاه شاهین بودن هیچ سودی برای کسی ندارد.

مالک شاهین بوشهر تاکید کرد: برخی با باشگاه شاهین معامله می‌کنند، اما این معامله خوبی نیست و باشگاه متعلق به مردم است.

نعمتی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای جذب اسپانسر در باشگاه اظهار داشت: کفش‌های اسپانسری را که به نیت خدمت به باشگاه شاهین وارد عمل می‌شود، واکس می‌زنم.

مدیریت باشگاه شاهین دل شیر می‌خواهد

وی در ادامه گفت: مدیریت باشگاه شاهین دل شیر می‌خواهد، اگر کسی راست می‌گوید که شاهینی است با این شرایط بیاید و تیم را تشویق و حمایت کند.

نعمتی افزود: کار هفت بازیکنی که از تیم قهر کردند غیرحرفه‌ای بود اما معتقدم باید در کنار بومی‌ها چند بازیکن غیربومی هم به تیم اضافه کنیم.

مالک شاهین بوشهر اضافه کرد: در آخرین تماسی که با سعید خانی نماینده هفت بازیکنی که از تیم قهر کرده‌اند گرفتم ایشان عنوان کرده بود حرف اول و آخر ما این است که مطالباتمان پرداخت شود.

وی افزود: اما وضعیت مالی باشگاه طوری است که چنین چیزی امکان‌پذیر نیست و مسئولان باید فکری به حال تامین منابع مالی برای شاهین کنند.

در ادامه این نشست شماری از خبرنگاران و ورزشی‌نویسان دیدگاه‌ها و نظارت خود را برای برون‌رفت شاهین از بحران فعلی بیان کردند.

انتهای پیام/66006/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول