اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی مطرح کرد

بخش خصوصی مانع بزرگ توسعه شبکه اینترانت خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: اگر سخت‌گیری بخش خصوصی نباشد خدمات جامع اینترانتی در دسترس تمامی افراد قرار می‌گیرد.

بخش خصوصی مانع بزرگ توسعه شبکه اینترانت خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم لطفیان ‌در نشست مشاوران فرهنگی استان اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی راه‌اندازی دارالقرآن در سطح استان است که برنامه‌های بسیار متنوعی را در قالب مهد قرآن با زمینه حفظ، قرائت و ترتیل پیگیری می‌کند و در پایان به قبول‌شدگان اعطای مدرک رسمی قرآنی را داریم.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته تعداد حافظان قرآن 70 نفر بوده است، تصریح کرد: امسال این تعداد در سطوح مختلف به  170 نفر افزایش پیدا کرد که سبب امیدواری بیشتر خادمان قرآنی این سازمان شد.

فعالیت 150 مدرسه قرآنی مردمی در سطح استان

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت 150 مدرسه قرآنی مردمی در سطح استان بیان کرد: اغلب مؤسسان قرآنی ‌جوان هستند.

لطفیان تصریح کرد: خانه‌های قرآنی شهری و روستایی امور بانوان که در استان ساماندهی شده است در ساختار خوبی به فعالیت خود ادامه می‌دهند‌.

وی گفت: از اقدامات ویِژه جوانان در سازمان تبلیغات اسلامی احداث سه باب مدرسه در سطح استان است که دو باب در بیرجند و یک باب در نهبندان ساخته شده است.

لطفیان با بیان اینکه سازمان تبلیغات در بحث اینترانت خدمات ویژه‌ای در دسترس افراد قرار داده است، اظهار داشت: اگر سخت‌گیری بخش خصوصی نباشد خدمات جامع  اینترانتی در دسترس تمامی افراد قرار می‌گیرد که می‌تواند تمام نیازمندی‌های انسان از آغاز خلقت که در این سیستم وجود دارد را برآورده کند.

کتابخانه دیجیتال تبلیغات اسلامی در کشور منحصر به فرد است

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از احداث کتابخانه دیجیتال در استان خبر داد و گفت: کتابخانه دیجیتال سازمان که در کشور منحصر به فرد بوده از کتابخانه‌های تخصصی به شمار می‌آید که با یک میلیون مطلب به صورت رایگان در اختیار افراد قرار دارد.

لطفیان با دعوت از خانواده‌ها و فرزندان آنها برای استفاده از کتابخانه دیجیتال این سازمان اضافه کرد: میانگین سنی افرادی که به این کتابخانه مراجعه می‌کنند 15 تا 17 سال است.

وی از برگزاری گفتمان دینی در دو بخش مسجد و مدارس خبر داد و افزود: ماهانه 10 گفتمان ویژه جوانان نیز در شبکه خواهران برگزار می‌شود.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان با اشاره به وجود 110 مشاور مذهبی در استان تاکید کرد: مشاوران مذهبی برای مقاطع راهنمایی و دبیرستان در سطح استان نقش بسزایی دارند.

انتهای پیام/69011/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول