اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط باشگاه ملوان

سال روز تولد قایقران در انزلی برگزار شد

خبرگزاری فارس: باشگاه ملوان انزلی مراسم سال روز تولد مرحوم سیروس قایقران کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان را بر سر مزار وی برگزار کرد.

سال روز تولد قایقران در انزلی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر انزلی، یکم بهمن ماه مصادف با سال روز تولد مرحوم سیروس قایقران کاپیتان و بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه ملوان بندر انزلی است به همین مناسبت و در پنجاه و دومین زادروز تولد این فوتبالیست فقید امروز باشگاه ملوان مراسمی را با حضور جمعی از بازیکنان، پیشکسوتان و مسئولان شهری بر سر مزار وی در کلیور بندر انزلی برگزار کرد و یاد و خاطره این فوتبالیست ارزنده را گرامی نگه داشت.

سیروس قایقران در دوران فعالیت ورزشی خود عضو باشگاه‌های ملوان و استقلال انزلی، الاتحاد قطر و کشاورز تهران بود و در 100 بازی ملی پیراهن تیم ملی فوتبال کشورمان را بر تن کرد که از این تعداد بازی ملی، تعداد 43 بازی رسمی بود.

وی در 21 بازی بازوبند کاپیتانی تیم ملی را بر بازو داشت و 14 گل زده در کارنامه ملی وی به ثبت رسید که مهم‌ترین گل ملی او در برابر کره جنوبی و مرحله نیمه نهایی بازی‌های آسیایی 1990 پکن به ثمر رسید.

به گزارش فارس، قهرمانی جام حذفی کشور و گروه مقدماتی آسیا با ملوان، نایب قهرمانی لیگ استانی قدس با منتخب گیلان، مقام سومی در جام ملت‌های آسیا 1988 و قهرمانی در بازی‌های آسیایی 1990 پکن با تیم ملی فوتبال کشورمان از افتخارات ورزشی مرحوم قایقران است.

انتهای پیام/84002/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول