اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مرکز تخصصی مهدویت در مازندران:

تنها راه نجات بشریت نگاه به مهدویت است

خبرگزاری فارس: معاون تبلیغات و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت گفت: تنها راه نجات بشریت نگاه به مهدویت است.

تنها راه نجات بشریت نگاه به مهدویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام محمدرضا نصوری بعد از ظهر امروز در همایش یاوران‌ مهدی (عج) که از سوی اداره کل ورزش و جوانان مازندران در سالن همایش‌های معاونت برنامه‌ریزی استانداری مازندران برگزار شد، اظهار داشت: منتظران واقعی امام‌ عصر (عج) باید معرفت کامل نسبت به امام خود داشته باشند.

وی با بیان این‌که عهد و پیمانی که با امام‌عصر (عج) خود می‌بندیم در رفتار و گفتارمان باید مشخص باشد، تصریح کرد: وقتی امام‌عصر (عج) در رسیدگی از پرونده امتش احساس رضایت کرد آن موقع منتظران واقعی می‌شویم.

معاون تبلیغات و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت خاطر نشان کرد: نباید سبب رنجش خاطر امام و پیشوای عصر خود شویم، چرا که امام‌ مهدی (عج) روزانه 100 مرتبه برای یاران و امتش دعای خیر می‌‌کند.

وی اطاعات، بندگی در اعمال و گفتار هر فرد را سبب دوری و یا نزدیکی با امام‌عصر (عج) عنوان کرد و افزود: کسب روزی حلال و اطاعات از فرامین خدا و ائمه اطهار راهی برای نزدیکی به امام‌عصر (عج) است.

نصوری دریچه شناخت و ورود به دین را معرفت به امام دانست و گفت: انسان برای تکامل و تعالی تمام لحظات خود را مورد ارزیابی قرار دهد و خود را به اهداف امام‌عصر (عج) نزدیک کند.

معاون تبلیغات و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت با تأکید بر این‌که دوستی با اهل‌بیت (ع) انسان را به جایگاه متعالی می‌رساند، خاطر نشان کرد: تنها راه نجات بشریت نگاه به مهدویت است.

انتهای‌پیام/86006/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول