اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام قرائتی:

بحث مهدویت در جامعه گسترش یابد

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام قرائتی گفت: برای جلوگیری از سو استفاده برخی از افراد شیاد، باید مهدی‌یاران بحث‌های مربوط به مهدویت را در جامعه گسترش دهند.

بحث مهدویت در جامعه گسترش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام محسن قرائتی عصر جمعه در همایش «مهدی یاوران» در شیراز اظهار داشت: در صورتی که مسئله مهدویت مطرح نشود، حقه‌باز و دروغگو افزایش می‌یابد، بنابراین باید مهدی یاوران تلاش‌های فکری،‌ بیانی و تولیدی خود را در این زمینه انجام دهند تا این مسئله مهم به درستی برای مردم بیان شود.

رئیس ستاد اقامه نماز اضافه کرد: در بحث مهدویت بدعت‌های بسیاری مطرح شده که نیاز است مهدی یاوران مردم را با استدلال عمیق در این زمینه آشنا کنند و برای انجام چنین عملی باید این افراد خودشان در مورد مسئله مهدویت معرفت لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: باید مسئله امام زمان (عج) برای نسل کنونی مانند مسئله نماز تکرار شود تا بدین وسیله بحث مهدویت در جامعه گسترش یابد.

رئیس هیئت امنای بنیاد فرهنگی مهدی موعود ادامه داد:‌ مهدی یاوران باید تلاش کنند تا هر ساله تعداد آنها چند برابر شده و با همکاری این افراد به نحوه مطلوب فعالیت‌های لازم در زمینه مهدویت صورت گیرد.

قرائتی در مورد فعالیت‌های مرکز بنیاد مهدی موعود در شیراز نیز اذعان داشت: با توجه به تلاش‌های انجام شده در زمینه مهدویت در شیراز بنیاد مهدی موعود این شهر از تمام نقاط ایران قدرتمندتراست که به واقع علت آن توجه روحانیون برجسته و مردم شیراز به این امر مهم است.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول