اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی خبر داد

کشف 20 هزار عدد مواد محترقه قاچاق در خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان‌رضوی 20 هزار عدد انواع مواد محترقه قاچاق خطرناک را در خراسان‌رضوی کشف کردند.

کشف 20 هزار عدد مواد محترقه قاچاق در خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بهمن امیری‌مقدم بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مشهد اظهار کرد: در راستای برخورد با پدیده قاچاق کالا و مبارزه با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد محترقه خطرناک، ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی خراسان‌رضوی محموله بزرگ مواد محترقه خطرناکی را در این استان کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی افزود: با اجرای طرح گسترده و هماهنگ توسط ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان‌رضوی در شهرستان‌های مشهد، کاشمر، تربت جام و خلیل‌آباد اعضای باندی که در امر تهیه و توزیع مواد محترقه به صورت گسترده فعالیت می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

امیری‌مقدم خاطر نشان کرد: پلیس در این عملیات ضربتی و غافلگیرانه سه متهم اصلی پرونده را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کرده است.

وی یادآور شد: در این عملیات سه مرکز در مشهد، دو مرکز در تربت‌جام و دو مرکز نیز در شهرهای کاشمر و خلیل‌آباد پاکسازی شد و 20 هزار عدد انواع مواد محترقه قاچاق خطرناک کشف شد در ضمن تحقیقات در مورد این پرونده ادامه دارد.

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی تاکید کرد: برخورد قاطعانه با عوامل تهیه و توزیع کالاهای قاچاق و عاملان نگهداری غیرقانونی کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در انبارهای زیرزمینی با جدیت در دستور کار پلیس خراسان‌رضوی قرار دارد و از شهروندان انتظار داریم در صورت کسب هرگونه اطلاعاتی در این رابطه مراتب را به فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/70001/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول