اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی رامسر خبر داد

اجرای طرح‌های حمایتی برای زوج‌های جوان رامسری

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامسر از اجرای طرح‌های حمایتی برای زوج‌های جوان رامسری خبر داد و گفت: تبلیغات مذهبی و فرهنگی ویژه‌ای برای محلات آسیب‌پذیر شهرستان اختصاص دادیم.

اجرای طرح‌های حمایتی برای زوج‌های جوان رامسری

حجت‌الاسلام عبدالوهاب فرید امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی روزانه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنوان کرد: با توجه به شناسایی مناطق و محلات آسیب‌پذیر شهرستان رامسر علاوه بر فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی معمول، زمان و نیروی تبلیغاتی بیشتری برای این مناطق اختصاص دادیم.

وی گفت: سعی شد با اعزام روحانی، سخنران مذهبی و همچنین برگزاری برنامه‌های متنوع برای راهنمایی و هدایت شهروندان این مناطق به سوی مساجد و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی از بار فساد و بی‌بند و باری به‌ویژه مسئله اعتیاد در این محلات کاسته شود.

این مسئول تأکید کرد: در ادامه اجرای برنامه‌ها و طرح‌های حمایتی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامسر با مشارکت بهزیستی شهرستان به برگزاری دوره‌های مهارت زندگی برای زوج‌های جوانی که کم‌تر از پنج سال از عمر زندگی زناشویی آن‌ها می‌گذرد، اقدام کرده‌ایم.

فرید تصریح کرد: برخی از این دوره‌ها شامل احترام به شخصیت، تصمیم‌گیری موفق، کنترل وسواس و بدبینی، پاسخ‌های آسیب‌زا است که از اول بهمن ‌ماه سال‌ جاری نخستین جلسه این دوره آموزشی در مکان اداره بهزیستی شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامسر افزود: دوره‌های آموزشی نهج‌البلاغه خواهران هم در مسجد نارنج‌بن رامسر به زودی آغاز می‌شود.

وی اظهار داشت: علاوه بر برنامه‌های یاد شده، کلاس‌های تلاوت و حفظ قرآن و نیز دوره‌های آموزش نهج‌البلاغه به طور مرتب در مکان این اداره، عصر هر روز برگزار می‌شود.

فرید ادامه داد: همچنان به دنبال زمین مناسبی برای ساخت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامسر هستیم تا بتوانیم برنامه‌های مفید و سازنده این اداره را در مکان مناسب‌تری برای علاقه‌مندان برگزار کنیم. 

انتهای‌پیام/86020/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول