اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه:

دشمنی استکبار با نظام اسلامی تمام نمی‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه گفت: تا انقلاب و نظام اسلامی وجود دارد دشمنان نیز با ما در جنگ هستند و دشمنی استکبار با نظام اسلامی ادامه دارد و هیچ زمانی نباید از دشمن غافل شویم.

دشمنی استکبار با نظام اسلامی تمام نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، سردار علی رزمجو در آیین تودیع و معارفه فرمانده منطقه چهارم دریایی سپاه اظهار داشت: سپاه پاسداران همواره در راستای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام حرکت کرده و دفاع از ارزش‌ها و اصول مکتب اسلام، شناسنامه اصلی یک پاسدار است.

وی افزود: معنویت، ولایت‌مداری و سلحشوری از مولفه‌های موفقیت سپاه است و پاسداران با هوشمندی و دشمن‌شناسی تهدیدهای دشمن را شناسایی می‌کنند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران همواره با تبعیت از مقام عظمای ولایت در راستای سربلندی نظام اسلامی حرکت می‌کند.

رزمجو با بیان اینکه دشمنی استکبار با نظام اسلامی تمام نمی‌شود گفت: تا انقلاب و نظام اسلامی وجود دارد دشمنان نیز با ما در جنگ هستند و دشمنی استکبار با نظام اسلامی ادامه دارد و هیچ زمانی نباید از دشمن غافل شویم.

وی با بیان اینکه سپاه همواره منشا خیر و برکت برای نظام است اذعان داشت: سپاه دارای شاخص‌هایی است که همواره منشاء خیر و برکت بوده و پاسداران همواره خالصانه برای عزت و سربلندی نظام تلاش کرده‌اند.

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه با اشاره به خدمات سردار ناصری در منطقه چهارم دریایی سپاه تصریح کرد: سردار ناصری زحمات بسیار زیادی کشید و در دوران خدمت خود صادقانه تلاش کرد.

رزمجو با اشاره به لزوم همکاری مسئولان با فرمانده جدید منطقه چهارم دریایی سپاه گفت: امیدوار هستیم در سایه همکاری همه مسئولان به اهداف مورد نظر برسیم.

در این آیین با تجلیل از خدمات سردار ناصری در مدت چهار سال خدمت، سردار بادین به عنوان فرمانده جدید منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه معرفی شد.

انتهای پیام/2451/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول