اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه مجلس:

چند صدا بودن مسئولان فرصت شایعه‎پراکنی را به دشمنان می‎دهد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: چند صدا بودن مسئولان و رسانه‎ای کردن اختلافات سلیقه‎ای فرصت شایعه‎پراکنی و سوءاستفاده را به دشمنان می‎دهد.

چند صدا بودن مسئولان فرصت شایعه‎پراکنی را به دشمنان می‎دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام حسین سبحانی‎نیا شامگاه یکشنبه در جمع مردم شهرستان آزادشهر اظهار داشت: مطالعه تاریخ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران نشان می‎دهد دشمن برای از بین بردن جمهوری اسلامی ایران همه نوع کوشش را انجام داده و با ترور شخصیت‎های مذهبی، سیاسی و علمی، جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به نتیجه نرسیده و نهایتاً در یکی دو سال اخیر از طریق تحریم اقتصادی نظام را نشانه گرفته که برای گذر کردن از این آزمایش سخت نیاز به وحدت و یکدلی بیشتر مردم و مسئولان داریم.

وی خاطرنشان کرد: همه ما در هر پست و مقامی که هستیم به این نظام مدیون و باید نسبت به انقلاب احساس مسئولیت داشته باشیم و در زیر سایه ولایت فقیه به فکر سازندگی و سعادت این مملکت باشیم.

قوای سه‎گانه بدانند اساس و پایه این نظام براساس حکومت دینی بنا شده است

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: قوای سه‎گانه باید بدانند در این کشور که اساس و پایه آن بر اساس حکومت دینی بنا شده و عنصر تعیین‎کننده و اصلی ولایت فقیه است.

سبحانی‎نیا افزود: این نظام با رهبری مدبرانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری در راه پیشرفت و سربلندی گام برداشته و لازم است مردم و مسئولان در کنار هم و برای یک هدف حرکت کنند و کسی حق ندارد از این مسیر الهی خارج شود.

اختلاف سلیقه مسئولان با نگاه کارشناسانه و دلسوزانه قابل حل است

این مسئول با اشاره به تبلیغات دشمنان به اختلاف در بین مسئولان نظام عنوان کرد: این اطمینان را به ملت مومن و انقلابی می‎دهیم که مشکلاتی که بعضاً در رسانه‎های بیگانه مطرح می‎کنند آنقدر بزرگ نیست که دشمنان روی آن مانور می‎دهند بلکه یک نوع اختلاف سلیقه است که با رایزنی و نگاه کارشناسانه و دلسوزانه قابل حل است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در طی 34 سال از عمر با برکت این نظام و در سایه مدیریت هوشمندانه مقام معظم رهبری و حضور همیشگی مردم توطئه‎های و ترفندهای دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل شده است.

حضور آمریکا در منطقه برای جلوگیری از نفود انقلاب اسلامی ایران است

وی متذکر شد: نقش محوری انقلاب اسلامی و تاثیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تحولات منطقه‎ باعث شده ایران همواره مورد توجه شیطان بزرگ آمریکا و هم‌دستانش باشد و از آنجایی که بعد از انقلاب فرصت حضور نظامی در کشور ما را پیدا نکرده‎اند حضور نظامی خود را در عراق، افغانستان و بسیاری از کشورهای عربی حوزه خاورمیانه برای زیر نظر گرفتن ایران اسلامی و جلوگیری از حرکت رو به رشد و نفوذ مقام معظم رهبری در جهان اسلام بنا گذاشتند که الحمدالله تا به امروز هیچ نتیجه برای آنها به همراه نداشته است.

انتهای پیام/2307/ن40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول