اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جاده ارتباطی سمنان و مازندران باز هم حادثه آفرید

تصادف شدید در جاده سمنان ـ فیروزکوه / مهار تانکر بنزین در آستانه آتش‏سوزی

خبرگزاری فارس: جاده ارتباطی سمنان و مازندران باز هم حادثه آفرید و شاهد تصادف شدیدی در جاده سمنان- فیروزکوه بود.

تصادف شدید در جاده سمنان ـ فیروزکوه / مهار تانکر بنزین در آستانه آتش‏سوزی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‏نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان، ماموران 125 سمنان از وقوع آتش‏سوزی یک دستگاه تانکر بنزین در جاده سمنان ـ فیروزکوه جلوگیری کردند.

در تماس با سامانه 125 سازمان آتش‏نشانی سمنان، گزارش تصادف شدید در جاده سمنان به فیروزکوه، نرسیده به روستای افتر داده شد.

ستاد فرماندهی سازمان آتش‏نشانی سمنان نیز بلافاصله تیم‏های مهار آتش ایستگاه شماره پنج و اکیپ امداد و نجات ایستگاه شماره یک را به محل وقوع حادثه اعزام کرد.

سعید شبان‏سمنانی، سرپرست ایستگاه شماره یک سازمان آتش‏نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه پژو سواری با یک دستگاه تانکر حمل سوخت بنزین برخورد کرده و بر اثر آن تانکر حمل سوخت واژگون و دچار نشت بنزین از داخل منبع تانکر شده و سرنشین خودروی پژو که بر اثر شدت حادثه در دم جان باخته بود، در داخل خودرو محبوس شده است.

وی گفت: آتش‏نشانان به سرعت با ایجاد حریم ایمنی و ایمن‏سازی محل حادثه با تثبیت منطقه خطر در شعاع تانکر سوخت، با استفاده از دو بند لوله آبدهی و کف برای جلوگیری از وقوع آتش‏سوزی و انفجار با استفاده از مواد اطفایی از وقوع حوادث بعدی پیشگیری کردند.

آتش‏نشانان با ایمن‏سازی کامل تانکر سوخت و تخلیه حجم زیادی از مواد سوخت داخل آن، با استفاده از دو دستگاه جرثقیل سنگین تانکر واژگون شده را به سر جای خود قرار دادند.

انتهای پیام/2249/‌ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول