اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کبدی استان اصفهان:

فدراسیون کبدی جواب اعتراض را با حذف افراد می‌دهد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کبدی استان اصفهان گفت: دیکتاتوری خاندان مقصودلو در فدراسیون کبدی به حدی است که جواب هر اعتراضی را با حذف افراد معترض از صحنه کبدی می ‌دهند.

فدراسیون کبدی جواب اعتراض را با حذف افراد می‌دهد

اصغر حسینی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در فدراسیون کبدی اعتراض کردن جایی ندارد و در صورتی که رؤسای هیئت‌های ورزشی حرفی بزنند، فوری آن‌ها را عزل می‌کنند از این رو همه ترجیح داده‌اند سکوت کنند.

وی با بیان اینکه از ریاست منطقه دو کبدی کشور کنار گذاشته شده است، تصریح کرد: منطقه دو کبدی کشور متشکل از استان‌های فارس، خوزستان، بوشهر، چهار محال و بختیاری و کهگیلویه وبویر احمد بوده و طی جلسات برگزار شده مصوبات خوبی از جمله برگزاری لیگ منطقه 2 و دعوت از مدرس هندی داشتیم و قرار بود هزینه‌ها توسط باشگاه ماهان تأمین شود.

رئیس هیئت کبدی استان اصفهان با اشاره به اینکه پس از تصویب، این مصوبات به فدراسیون ارسال شد، تأکید کرد: به دلیل طولانی شدن زمان پاسخ گویی به این مصوبات با دبیر فدراسیون تماسی داشته و از وی علت این امر را جویا شدم اما وی مدعی شد قصد موازی کاری داریم.

وی ادامه داد: قصد ما از ارائه چنین پیشنهاداتی در وضعیت فعلی که تمام فدراسیون‌های ورزشی از مشکلات مالی رنج می‌‌برند، کمک به فدراسیون بود اما دبیر فدراسیون رفتار تندی در قبال من داشت.

حسینی‌نژاد با اشاره به فعالیت‌هایی که طی سال گذشته در منطقه دو کبدی کشور انجام داده بود، بیان داشت: چند روز پس از گفت‌وگویی که با دبیر فدراسیون داشتم، متوجه شدم که رئیس هیئت فارس را به عنوان رئیس منطقه 2 انتخاب کرده‌اند، بدون اینکه من در جریان باشم یا بابت سه سال گذشته یک تشکر خشک و خالی داشته باشند.

وی به موفقیت‌های تیم‌های کبدی اصفهان در مسابقات لیگ باشگاهی و مسابقات قهرمانی کشور اشاره کرد و افزود: رئیس فدراسیون با نادیده گرفتن تمام موفقیت‌هایی که توسط مربیان دیگر به دست آمده، دختر و پسرش را به عنوان سرمربیان تیم‌های ملی مردان وزنان ایران انتخاب کرده و برای اینکه مانع از اعتراض سایر مربیان شود، دستیاران آنها را از مربیان اصفهانی برگزیده است.

حسینی‌نژاد با بیان اینکه در فدراسیون کبدی هیچ شخصی حق اعتراض کردن ندارد، خاطرنشان کرد: هیچ مشکلی بابت کنار گذاشته شدنم از ریاست هیئت توسط فدراسیون ندارم اما نمی‌خواهم در قبال تصمیمات فدراسیون سکوت کنم.

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول