اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین سال حضور در لیگ برتر کشور

کبدی‌کاران استان مرکزی نایب قهرمان کشور شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کبدی استان مرکزی از کسب عنوان نائب قهرمانی کبدی‌کاران استان در لیگ برتر کبدی باشگاه‌های کشور خبر داد.

کبدی‌کاران استان مرکزی نایب قهرمان کشور شدند

علی سابوته امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: تیم کبدی استان امسال نخستین سال حضور در لیگ برتر کبدی باشگاه‌های کشور را تجربه می‌کرد، که خوشبختانه موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی این دوره از رقابت‌ها شد.

وی تصریح کرد: در این دوره از رقابت‌ها تیم‌هایی از گرگان، مازندران، فولاد ماهان اصفهان، سیستان و بلوچستان و نقده حضور داشتند که تیم‌ سیستان و بلوچستان به عنوان قهرمانی دست یافت و تیم‌های گرگان و اصفهان نیز مشترکا سوم شدند.

رئیس هیئت کبدی استان مرکزی گفت: در آخرین بازی‌ها تیم استان مرکزی موفق شد با شکست تیم نقده به عنوان دومی این رقابت‌ها دست یابد.

به گفته وی کبدی‌کاران استان مرکزی که با مربیگری بهزاد بامدی در مسابقات لیگ برتر کبدی باشگاه‌های کشور حضور یافته بودند که در این دیدارها در مقابل تیم‌های گرگان، مازندران، فولاد ماهان اصفهان و نقده به پیروزی دست یافتند، در مقابل تیم سیستان و بلوچستان به تساوی رضایت داده و در مجموع موفق به کسب عنوان نائب قهرمانی این رقابت‌ها شدند.

انتهای پیام/87001/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول