اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین همایش «وقف و رسانه»

سرپرست خبرگزاری فارس در همدان تجلیل شد

خبرگزاری فارس: در دومین همایش «وقف و رسانه» در همدان از سرپرست خبرگزاری فارس در همدان تجلیل شد.

سرپرست خبرگزاری فارس در همدان تجلیل شد

به گزارَش خبرگزاری فارس از همدان، دومین همایش «وقف و رسانه» پیش از ظهر امروز در محل سالن جلسات صدا و سیمای مرکز همدان برگزار شد.

در این مراسم، رئیس دانشگاه آزاد، مدیرکل صدا و سیما و مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان، مدیران مسئول نشریات و سرپرستان خبرگزاری‌های استانی و کشوری در همدان نیز حضور داشتند.

در این همایش که به منظور ارتقای سطح تعامل اصحاب وقف و رسانه برگزار شد، بر لزوم ارتباط مستمر رسانه و اصحاب وقف در طول سال تأکید شد.

در این مراسم با تأکید بر اینکه به کارکردها و خدمات مختلف وقف باید از طریق رسانه‌ها مطرح و اطلاع‌رسانی شود، کامل‌ترین و جامع‌ترین تشویق عمومی در ورود به چشمه ماندگار وقف را از طریق رسانه‌ها دانستند.

بهره‌وری و بهره‌برداری صحیح از رسانه در زمینه احیای موقوفات از دیگر موضوعاتی بود که در این همایش توسط کارشناسان مورد بحث و مداقه قرار گرفت.

هدف دیگر از برپایی این همایش توجه دادن به نقش رسانه در زمینه تبیین و ترویج فرهنگ وقف و از طرفی نیز تجلیل از فعالان رسانه‌ای و مطبوعاتی در این زمینه بود.

در راستای تجلیل از فعالان عرصه وقف و رسانه در استان، ضمن تقدیر از مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز همدان به دلیل تعامل رسانه‌ای و انعکاس مطلوب مباحث وقف و موقوفات از سرپرست خبرگزاری فارس در همدان (احسان مطهری‌زاده) به دلیل کثرت اخبار در زمینه وقف طی امسال، مدیرمسئول روزنامه هگمتانه، هفته‌نامه آوای الوند و سرپرست خبرگزاری ایرنا در همدان تقدیر شدند.

در پایان این مراسم قرعه‌کشی ویژه مسابقه «وقف و مردم» نیز انجام شد که بر این اساس به نفر اول کمک‌هزینه سفر به کربلای معلی، نفر دوم تا چهارم نیز هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا شد.

انتهای پیام/89004/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول