اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگاور خبر داد

تحقق 66 درصدی تعهدات اشتغال در کنگاور

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگاور از تحقق 66 درصدی تعهدات اشتغال دستگاه‌های اجرایی شهرستان کنگاور خبر داد.

تحقق 66 درصدی تعهدات اشتغال در کنگاور

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگاور، حشمت‌الله عزیزی در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان اظهار داشت: بنابر آمار سامانه رصد اشتغال کشور، 66 درصد تعهدات اشتغال دستگاه‌های اجرایی شهرستان کنگاور در سال‌جاری تاکنون محقق شده است.

عزیزی تصریح کرد: ایجاد 2 هزار و 561 شغل جدید، تعهد دستگاه‌های اجرایی شهرستان کنگاور برای سال‌جاری بوده که با ایجاد یک‌هزار و 690 شغل تاکنون، 66 درصد این تعهدات محقق شده است.

عزیزی با اشاره به اینکه درصد قابل توجهی از مشاغل ایجاد شده شهرستان، هنوز در سامانه رصد اشتغال کشور ثبت نشده است، تاکید کرد: اشتغال واقعی ایجاد شده در شهرستان، چندین درصد بیشتر از آمار اعلام شده است و رسیدن به آمار واقعی، اهتمام مدیران در ثبت آمار اشتغال دستگاه‌های مربوطه در سامانه رصد اشتغال کشور را طلب می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در بحث مشاغل خانگی نیز قریب به یک‌هزار و 200 متقاضی برای دریافت 36 میلیارد ریال تسهیلات، به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند گفت: 67 درصد از این افراد با اخذ 23 میلیارد ریال تسهیلات، موفق به ایجاد اشتغال برای خود شدند.

فرماندار کنگاور یادآور شد: بیش از 50 درصد متقاضیان دریافت تسهیلات از محل خط اعتباری سفر مقام معظم رهبری به شهرستان کنگاور نیز تاکنون موفق به جذب بیش از 67 میلیارد ریال از اعتبار تسهیلات فوق شدند.

انتهای پیام/2700/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول