اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال 94

19 میلیون شهروند ایرانی آموزش ابتدایی IT می‌بینند

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی همایش روابط عمومی شهرداری‌های سراسر کشور گفت: تا پایان سال 94 باید 19 میلیون شهروند ایرانی آموزش ابتدایی IT را ببینند که تاکنون در 64 شهر کشور انجام شده است.

19 میلیون شهروند ایرانی آموزش ابتدایی IT می‌بینند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید مجتبی علوی عصر امروز در نشست خبری نخستین همایش، نمایشگاه و کارگاه آموزشی روابط عمومی‌های شهرداری‌های سراسر کشور در شهرداری مشهد اظهار کرد: انجمن متخصصان روابط عمومی با نگاه آموزشی و پرورشی تشکیل شده و 12 سال از پایه‌گذاری آن می‌گذرد.

دبیر اجرایی همایش روابط عمومی شهرداری‌های سراسر کشور افزود: شهرداری بزرگترین نهاد است که با مردم در تماس است، و پاسخگویی مردم بر عهده روابط عمومی‌ها است؛ اما در هزار و 700 شهرداری کشور نهادی به نام روابط عمومی وجود ندارد و یا فعالیت‌های آنها فاخر و قابل اهمیت نیست.

علوی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه طی چند ماه آینده شوراهای شهر و پیرو آن شهرداری‌ها تغییر می‌کنند نمایشگاهی به منظور دستاوردها و فعالیت‌های روابط عمومی‌ها در نظر گرفته شد.

وی خاطر نشان کرد: در افتتاحیه این همایش مسئولان کشوری مانند معاون رئیس جمهور، سخنگوی دولت، جمعی از استانداران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شهرداران کشور شرکت می‌کنند.

دبیر اجرایی همایش روابط عمومی شهرداری‌های سراسر کشور یادآور شد: هدف اصلی از برگزاری این جشنواره تبادل افکار بین شهرهای مختلف و به‌کارگیری نتایج به دست آمده در آنها است.

علوی تصریح کرد: مشهد مقدس شهری نمونه و زبانزد در تمام کشور است در نتیجه برای برگزاری جشنواره انتخاب شد تا فعالیت‌های بی‌نظیر شهرداری مشهد به سایر شهرها نشان داده شود؛ همچنین چون شهری معنوی است مردم بیشتر از آن استقبال می‌کنند.

وی تاکید کرد: این جشنواره دارای چند موضوع مختلف است که در بخش جشنواره به دو موضوع خلاقیت و نوآوری، شهروند و خدمات و روابط عمومی الکترونیک پرداخته شده تا بتوان گامی برای الکترونیکی کردن شهرها برداشت.

علوی افزود: دولت تفاهمنامه‌ای با پارک علم و فناوری منعقد کرده که فعالیت‌ها باید با سامانه انجام شود و ستادی با این موضوع تشکیل شد.

وی تصریح کرد: در آموزش شهروند الکترونیک شهرداری مشهد پیشگام سایر شهرداری‌های کشور است و طبق تفاهمنامه تا پایان سال 94 باید 19 میلیون شهروند ایرانی آموزش ابتدایی IT را ببینند که تاکنون در 64 شهر کشور انجام شده و مشهد از نظر جذب مخاطب در رتبه نخست قرار دارد.

دبیر اجرایی همایش روابط عمومی شهرداری‌های سراسر کشور افزود: روابط عمومی تنها علم دو سویه است که اطلاع‌یابی و اطلاع‌رسانی در آن انجام می‌شود و امیدواریم تا این جشنواره و حرکت عظیمی که به میزبانی شهرداری مشهد انجام می‌شود بتواند دستاوردهای مطلوبی برای روابط عمومی‌های شهرداری‌های سراسر کشور داشته باشد.

انتهای پیام/70022/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول